Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@21:38:21 GMT

هیچ جای استان برای گردشگری امن نیست!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۱۷۶۰

هیچ جای استان برای گردشگری امن نیست!

نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم تأکید کرد: استان مازندران شرایط سختی را در مقابله با ویروس کرونا سپری می‌کند و هیچ جای استان برای گردشگری ایمن نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ غلامرضا شریعتی با اشاره به ضرورت پرهیز مردم از سفرهای غیرضروری به استان‌های شمالی کشور بیان کرد: همان طور که ستاد ملی کرونا نیز اعلام کرده است استان مازندران شرایط بسیار سختی در مواجهه با ویروس کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون جایی از استان مازندران نیست که برای گردشگری منطقه‌ای امن باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بنده که بهشهر و نکا می‌شود و در شرق استان مازندران قرار گرفته است از گذشته نیز که گردشگران کمتری می‌آمدند اما امروز وضعیت از قرمز نیز گذشته است و در نواحی غرب و میانی استان وضعیت به همین شدت نامساعد است.

نماینده مردم بهشهر در مجلس یازدهم تصریح کرد:‌ حضور مسافر در استان می‌تواند به بدتر شدن شرایط منجر شود. بنده به عنوان یک شهروند از مردم خواهش می‌کنم برای حفظ سلامتی و جان خود و هم وطنانشان در این مدت از سفر به استان مازندران پرهیز کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: اکنون شرایط برای گردشگری در سطح استان مساعد نیست. از مردم خواهش می‌کنم که این مدت را تحمل کنند تا ان شاءالله پس از عبور از بیماری بتوانیم مجددا پذیرای هم وطنان عزیز بوده و با حفظ سلامتی خود و خانواده‌هایمان به زندگی ادامه دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا استان مازندران برای گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران

به گ زارش خبرنگار مهر، علی باقری شامگاه سه شنبه در در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بخش تعاون با محوریت اقتصاد تعاونی و مردم محور در راستای اجرا شدن شعار سال گام بر می دارد، تصریح کرد: در راستای عملیاتی کردن شعار سال باید تعاونی ها احیا شده و به همین دلیل بخش تعاونی ها امسال در نمایشگاه حضور پررنگ داشته تا در عرصه داخلی و بین المللی توانمندی خود را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه سهم تعاونی ها در صادرات محصولات و تولیدات افزایش یافته است، گفت: در دوسال گذشته تعاونی های مازندران، ۸۰میلیون دلار صادرات داشته اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه اقتصاد تعاونی به دنبال افزایش سهم خود در اقتصاد کشور براساس شعار سال مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: فعالیت تعاونی ها با مشارکت مردم در دستور کار است و بخش تعاون باید براساس سند توسعه این بخش سالانه دو درصد رشد را در سهم خود از اقتصاد ملی برعهده گیرد.

وی یادآور شد: این مهم با کمک تمامی دستگاه های اجرایی استان محقق می شود تا سهم بخش تعاون از ۵ به ۱۵ درصد طی ۱۰ سال ارتقا یابد.

کد خبر 6093556

دیگر خبرها

  • صادرات ۸۰ میلیون دلاری محصولات تعاونی ها در مازندران
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • ۸۰ هزار گردشگر خارجی پارسال به مازندران سفر کردند
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران