Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@09:26:23 GMT

پلمب 8 واحد صنفی متخلف در غرب تهران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۱۸۱۲

پلمب 8 واحد صنفی متخلف در غرب تهران

رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران از پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی با رویکرد ساماندهی وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا در غرب تهران خبر داد.

 سرهنگ علی محمدی  گفت: به منظور ساماندهی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، روز گذشته ۶ مرداد ماه طرح کنترل و نظارت بر صنوف در دستور کار ماموران نظارت بر اماکن عمومی پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح از ۳۱۰ واحد صنفی در محدوده فلکه دوم صادقیه، جنت آباد و.. بازدید که به ۹۵ واحد صنفی تذکر و ۸ واحد صنفی به علت تخلف از مقررات ابلاغی پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پلمب شدند.

وی اظهار داشت: متصدیان این واحد‌های صنفی پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رییس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران در پایان از استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند./ میزان 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان