Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: مراسمات عزاداری در محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فتاحی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در نشست ستاد استانی برنامه‌های محرم، گفت: اولین و مهم‌تر‌ین مطلب در برگزاری مراسمات دینی به ویژه محرم توجه به سلامت مردم است که خط قرمز ماست؛ عقلا، شرعاً و قانوناً کاری که سلامت مردم را به مخاطره بیندازد جایز نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: انجام مناسک معنوی وعزاداری امام حسین( ع) مطالبه به حق عموم مردم است که به عنوان بخشی از زندگی مردم مانند اقتصاد تعطیل بردار نیست.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با بیان این نکته که با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا مناسک و مراسمات محرم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در استان اجرا خواهد شد، گفت: جلسات توجیهی با هیات‌های مذهبی، مداحان و ائمه جماعات برگزار خواهد شد و در صورت تخلف باهیات‌های متخلف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم جهت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ایام محرم توسط اداره کل تبلیغات اسلامی است و از رسانه‌ها خواستارم که در خصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام عزاداری سلامت امام حسین مراسمات عزاداری کل تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است