Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در سایه امنیت پایدار کنونی، زمینه برای رشد و توسعه استان در بخش‌های مختلف مهیاست. - اخبار استانها -

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج با بیان اینکه نعمت امنیت یکی از بزرگ‌ترین نعمات خداوند به انسان است، اظهار داشت: خوشبختانه به همت تلاش‌ شبانه‌روزی مدافعان امنیت، نیروهای نظامی، انتظامی و  و دستگاه‌های امنیتی «امنیت پایدار» در سراسر استان حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سایه امنیت کنونی زمینه برای رشد و توسعه استان در بخش‌های مختلف مهیاست، افزود: باید همه مردم قدر امنیت مطلوب و حاکم بر کشور و کردستان را دانسته و در تأمین امنیت، متولیان امر را همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مهم‌ترین شرط پایداری امنیت هر جامعه را مستلزم همکاری همه نهادهای اجتماعی و مشارکت مردم دانست و  تصریح کرد: باید برای حفظ فضای امن در استان کردستان،، تلاش‌های بیشتری در راستای توسعه، پیشرفت و استفاده از ظرفیت‌های موجود صورت گیرد.

رئیسی: تهدید امنیت هوانوردی و تعرض به هواپیمای مسافربری قابل گذشت نیستامنیت پایدار کشور نتیجه حضور و حمایت مردم از انقلاب و نظام اسلامی است

وی «امنیت» را مهمترین شرط بقای یک جامعه سالم عنوان کرد و گفت: امنیت پایدار امنیتی است که مردم پایه و زمینه‌ساز آن باشد؛ امیدواریم امنیت کنونی روند با تلاش مضاعف متولیان امنیت و همکاری مردم تداوم یابد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه متولیان تامین امنیت در سخت‌ترین شرایط «آرامش و امنیت» را به مردم هدیه می‌دهند، اظهار کرد: مشارکت‌های مردمی، گامی مهم در تامین و استقرار امنیت در جامعه محسوب شده، بنابراین باید همه با هم از امنیت، اقتدار و عظمت کنونی انقلاب اسلامی محافظت کرده و اجازه سوءاستفاده به دشمنان نظام ندهیم.

انتهای پیام/481/ ز

R7848/P/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: امنیت پایدار در مرزهای کردستان حاکم است گزارش ویدئویی| کردستان در مسیر توسعه و پیشرفت / تامین "امنیت پایدار" با تلاش بی‌وقفه فرزندان برومند ایران قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فرمانده مرزبانی کردستان در گفت‌وگو با تسنیم: امنیت پایدار در مرزهای کردستان حاکم است گزارش ویدئویی| کردستان در مسیر توسعه و پیشرفت / تامین "امنیت پایدار" با تلاش بی‌وقفه فرزندان برومند ایران پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ زلزله ۴.۸ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله ۳ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند ۴ مراسم "یوم‌العباس" در انتظار تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا /عزاداری‌های محرم ‌تعطیل‌بردار نیست + فیلم‌ ۵ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۶ انفجار مخزن سوخت در پارکینگ منطقه صنعتی شهرک دولت آباد کرمانشاه / اعزام نیروهای امدادی ‌به منطقه + فیلم ۷ تلنبار پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در کشور/ دولت از ‌سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بهره بگیرد + فیلم ۸ آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت مهمترین اخبار استانها آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت یال جنوب شرقی قله دماوند ‌وقف ‌نشده است / سندی در سازمان ثبت نیست سناریوی دروغ ‌ضدنقلاب / نرگس محمدی با پدر، مادر، خواهر و برادر ملاقات و ‌با ‌فرزند‌نش تلفنی صحبت کرد‌‌ عزم قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای تکمیل سد نرماب + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم گزارش تسنیم|شلیک «فاتح» از پرتابگرهای متفاوت/ آیا سپاه از موشک جدید استفاده کرده است؟ پیغام ملتمسانه رژیم صهیونیستی به حزب الله؛ فرار رو به جلو و هراس حقیقی از مقاومت پیشنهاد قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان‌های سریع‌النصب/ جزئیات ساخت پالایشگاه ایرانی آناهیتا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امنیت پایدار گفت وگو ترین اخبار آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،حجت الاسلام عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی نقش بسزایی در توانمندسازی دانش آموختگان و جویندگان کار ایفا می‌کند.
در این دیدار رئیس سازمان آموزش فنی حرفه‌ای کشور با تاکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی در کشور، آموزش‌های مهارتی را کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه دانست.
مهرداد عظیمی از وجود بیش از ۶۵۰ مرکز دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در این مراکز بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی فعال هستند.
وی عنوان کرد:۶۰ درصد از رسالت و وظایف سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در حوزه آموزش از سوی مراکز خصوصی و خود مردم انجام می‌گیرد.
عظیمی با اعلام اینکه دیپلماسی مهارت یکی از راهبرد‌های کلیدی سازمان در این دولت است، گفت: وجود ۴۰ هزار مربی توانمند در حوزه آموزش می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های کشور باشد
در این دیدار مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان هم گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته از فردا شاهد برگزاری همایش و گردهمایی سراسری مدیران ستادی و مدیران فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در استان خواهیم بود.
به گفته سیدعلی علوی، بر اساس آمار سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کردستانی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.
وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تحقق این شعار بسیار تأثیرگذار خواهد بود..

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار نفر زیر آوارهای غزه مفقود هستند
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • افزایش ۳۰۰ نفری سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در کردستان
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود