Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تعطیلی ۹۵ درصد مراکز خدمات رفاهی فرهنگیان استان خبر داد و گفت: اسکان فقط به‌صورت بسیار محدود و با توجه به دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا صورت می‌گیرد. - اخبار استانها -

فرحناز قائد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی به جهت پذیرش مسافر در ستاد اسکان که ترکیبی از دستگاه‌هایی از جمله میراث فرهنگی، آموزشی و پرورش، استانداری و نهادهای ذیربط از جمله دستگاه‌های متولی بهداشت و نیروی انتظامی است، صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال جاری به علت شیوع ویروس کرونا،  پذیرش و اسکان مهمان در ایام نوروز و تابستان تعطیل شد و اقامت در ستاد اسکان ممکن نبود، همچنین مراکز رفاهی تنها در تابستان به صورت غذای بیرون‌بر سرویس‌دهی می‌کنند.

اسکان تابستانی مسافران فرهنگی در مدارس اصفهان همچنان ممنوع استبازدید فرمانده نیروی دریایی سپاه از کمپ اسکان موقت روستای زاج و داربست به‌روایت تصویر‌پیگیری تسنیم| بازدید نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس ازکمپ اسکان موقت روستای زاچ و داربست+فیلم

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بعد از مصوبات ستاد ملی کرونا، شرایط اقامت برای مسافران فراهم شد اما به دلیل عدم استقبال مردم و استقبال کمتر از سال گذشته، تنها 5 درصد ظرفیت در مقاطع مقطعی اسکان صورت گرفت، اما این مراکز در 95 درصد اوقات تعطیل هستند و در صورت بسیار محدود و با استفاده از دستورالعمل‌های ستاد استانی کرونا اسکان صورت می‌گیرد.

قائدامینی اضافه کرد: در سال گذشته، 112 آموزشگاه با 888 کلاس در ایام نوروز به مسافران نوروزی اختصاص داده شد که 333 هزار نفر روز از فرهنگیان و غیر فرهنگیان مهمان این کلاس‌ها بودند و  164 نفر از عوامل اجرایی و دست‌اندرکارهای به مسافران خدمات رسانی می‌کردند. اسکان نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه می‌یابد که در مناطق 17 گانه استان 19 پایگاه پذیرش مهمان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در تابستان سال گذشته نیز 21 پایگاه در 112 آموزشگاه تشکیل و در حوزه‌های مختلف به بیش از 181 هزار نفر روز فرهنگی و بیش از 16 هزار نفر روز غیرفرهنگی خدمات ارائه شد، همچنین 15 هزار و 48 نفر روز مهمان نیز در اردوگاه فردیس در تابستان و ایام عید و 35 هزار و 856 نفر روز نیز در ایام تابستان 98 در در مراکز رفاه و باشگاهی پذیرش شدند.

انتهای پیام/7540/ ز

R7540/P/S6,54/CT1 بیشتر بخوانید... آغاز تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه علم وصنعت از امروز، اول مرداد / امکان اسکان در سرای‌های دانشجویی وجود ندارد شرایط اسکان محدود دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر در خوابگاه‌ها فراهم شد شرایط اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد / مهلت ارسال درخواست تا ۱۰ تیرماه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز تخلیه خوابگاه‌های دانشگاه علم وصنعت از امروز، اول مرداد / امکان اسکان در سرای‌های دانشجویی وجود ندارد شرایط اسکان محدود دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه خواجه نصیر در خوابگاه‌ها فراهم شد شرایط اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد / مهلت ارسال درخواست تا ۱۰ تیرماه پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ زلزله ۴.۸ریشتری در ‌هجدک کرمان/ اعزام گروه‌های ارزیاب به منطقه/ برآورد خسارات احتمالی زلزله ۳ تدوین ۲ ‌سند ‌مهم برای محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان/ دستور ویژه رئیس‌جمهور ‌برای اجرای دقیق سند ۴ مراسم "یوم‌العباس" در انتظار تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا /عزاداری‌های محرم ‌تعطیل‌بردار نیست + فیلم‌ ۵ ‌تولیت آستان قدس:‌ عزاداری ماه محرم نباید تعطیل شود ‌/ میزبانی از عزاداران در حرم مطهر ‌با رعایت ‌بهداشت ۶ آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت ۷ انفجار مخزن سوخت در پارکینگ منطقه صنعتی شهرک دولت آباد کرمانشاه / اعزام نیروهای امدادی ‌به منطقه + فیلم ۸ تلنبار پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در کشور/ دولت از ‌سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بهره بگیرد + فیلم مهمترین اخبار استانها آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت یال جنوب شرقی قله دماوند ‌وقف ‌نشده است / سندی در سازمان ثبت نیست سناریوی دروغ ‌ضدنقلاب / نرگس محمدی با پدر، مادر، خواهر و برادر ملاقات و ‌با ‌فرزند‌نش تلفنی صحبت کرد‌‌ عزم قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای تکمیل سد نرماب + تصاویر مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است نمکی: درباره واکسن کرونا خبرهای خوشی داریم اما نمی‌خواهیم توهم‌آمیز حرف بزنیم گزارش تسنیم|شلیک «فاتح» از پرتابگرهای متفاوت/ آیا سپاه از موشک جدید استفاده کرده است؟ پیغام ملتمسانه رژیم صهیونیستی به حزب الله؛ فرار رو به جلو و هراس حقیقی از مقاومت پیشنهاد قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان‌های سریع‌النصب/ جزئیات ساخت پالایشگاه ایرانی آناهیتا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خوابگاه های دانشگاه چهارمحال و بختیاری خوابگاه ها شرایط اسکان نفر روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۶ هزار و ۲۸ میلیارد تومان اعتبار به میزان ۹۳ درصد برای استان در سال گذشته تخصیص و محقق شد. - اخبار استانها -

حمیدرضا منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه میزان تعهد اعتبارات استان از سفر اول ریاست جمهوری در سال 1401، حدود 4 هزار و 313 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: از این میزان تعهد، 73 درصد آن در سال 1401 محقق شد.

وی با اشاره به اینکه در سال 1402 نیز میزان تعهد از سفر اول ریاست جمهوری 3 هزار  و 536 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: در این سال نیز 111 درصد تعهدات محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مجموع اعتبارات جاری سال گذشته 845 میلیارد تومان بوده که 119 درصد محقق شده است، عنوان کرد: همچنین میزان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان در سال گذشته، یک هزار و 255 میلیارد تومان بوده که 60 درصد آن محقق شده است.

منتظری با اشاره به اینکه کل اعتبارات جاری، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و سفر در سال گذشته 6 هزار و 469 میلیارد تومان بود، اظهار کرد: 6 هزار و 28 میلیارد تومان اعتبار به میزان 93 درصد برای استان تخصیص و محقق شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اعتبارات جاری استان با توجه به عدم تامین بار مالی فوق‌العاده ویژه دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان سال 1401 در سال گذشته پرداخت شده است.

انتهای پیام/7540/.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ۶۰ هزار هکتار از دیمزارهای چهارمحال و بختیاری زیر کشت رفت
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری