Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@18:03:51 GMT

نحوه پرداخت حقوق حق التدریسی‌ها

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۳۱۹۵

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش: کلاس های آموزشی به هر نحوی برگزار شود، حقوق معلمان حق التدریس آزاد و نیروهای خرید خدمت به طور کامل پرداخت می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

علی الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش سال تحصیلی جدید به صورت حضوری، مجازی و ترکیبی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال تحصیلی جدید حقوق حق التدریسی آزاد و نیروهای خرید خدمت برای هرکدام از سه روش حضوری، مجازی و ترکیبی به صورت کامل پرداخت می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: از نظر نرخ به کارگیری نیروی انسانی تفاوتی ایجاد نشده بلکه  شیوه ارائه آموزش بر اساس شرایط ویروس کرونا تغییر کرده بنابراین معلمان رسمی، پیمانی به کار اشتغال دارند و نیروهای خدمات آموزشی، حق التدریسی ها، سرباز معلم برای سال تحصیلی هم ایفای نقش می کنند.

او درباره پرداخت حقوق معلمان در مدارس غیر دولتی نیز گفت: پرداخت حقوق معلمان در این مدارس تابع مدارس غیر دولتی است.

الهیار در ادامه افزود: همچنان پگیر توسعه و زیرساخت های سامانه شاد در مدارس هستیم و از نظر سخت افزاری و استفاده همزمان دانش آموزان این سامانه در اختیار آموزش و پرورش است.

برچسب ها: پرداخت حقوق ، حق التدریسی ها ، اموزش و پرورش

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پرداخت حقوق حق التدریسی ها اموزش و پرورش آموزش و پرورش پرداخت حقوق حق التدریسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان