Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@05:56:51 GMT

ایرانیش امشب با اجرای پورسرخ کلید می خورد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۳۳۳۳

ایرانیش امشب با اجرای پورسرخ کلید می خورد

در اولین قسمت از مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» که امشب روی آنتن می‌رود استندآپ کمدین‌هایی چون ابوطالب حسینی و میثم درویشان‌پور با هنرمندان رقابت می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان ارغوانی تهیه کننده و کارگردان «ایرانیش»  به پخش این مسابقه از امشب از شبکه دو اشاره و بیان کرد: امشب اولین قسمت از «ایرانیش» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود که اولین قسمت را به صورت ویژه در نظر گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره افتتاحیه این مسابقه در اولین قسمت گفت: در اولین قسمت از این مجموعه دو گروه شرکت کننده از هنرمندان و استندآپ کمدین‌ها با هم رقابت می‌کنند که در گروه اول سپند امیرسلیمانی و یوسف تیموری بازیگر و همچنین حامد طاها خواننده شرکت دارند و در گروه دوم استندآپ کمدین‌هایی چون میثم درویشان پور، ابوطالب حسینی و سهیل غلامرضاپور هستند که این دو گروه قرار است به رقابت با هم بپردازند.

ارغوانی درباره این مجموعه مسابقه که از این پس به صورت هفتگی روی آنتن می‌رود، گفت: این مسابقه از این پس هر هفته دوشنبه‌ها و سه شنبه‌ها بعد از گفتگوی ویژه خبری روی آنتن می‌رود و از هفته آینده رقابت با حضور خانواده‌ها پخش می‌شود.

این تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی اضافه کرد: بیش از ۶۰ خانواده در این مسابقه با هم رقابت می‌کنند که به تدریج در مراحل مختلف تعدادی از آنها حذف می‌شوند. بازی‌ها متنوع است و هر چند قسمت یک بار بخش از بازی‌ها عوض می‌شود.

وی در پایان درباره بازی‌های ارائه شده در «ایرانیش» گفت: بازی «اسم فامیل»، «یک قل دو قل»، «خروس جنگی» و «ادابازی» از جمله بخش‌های مسابقه است و بازی‌های قدیمی‌تری هم داریم. ویژگی این برنامه این است که کاملاً ایرانی است و بازی‌ها را بر همین اساس انتخاب کرده‌ایم و در هر برنامه هم تاریخ این بازی‌ها را توضیح می‌دهیم که پوریا پورسرخ نیز آن را اجرا می‌کند.

منبع: مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: اولین قسمت روی آنتن بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم سوپر لیگ یونان، آ. ا. ک آتن که احسان حاج‌صفی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 21 امشب در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده دومی پاناتینایکوس خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 15 بازی انجام داده و عملکرد درخشانی در سمت چپ خط دفاعی تیمش داشته، امشب هم جزو 11 نفر اصلی آ. ا. ک آتن مقابل پاناتینایکوس است.

مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن در پنج هفته گذشته سوپر لیگ یونان در ترکیب تیمش حضور داشته که امشب هم از ابتدا در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل پاناتینایکوس به میدان می‌رود.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با 72 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به پاناتینایکوس، در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که امیدوار است در بازی امشب به برتری برسد و نزدیک‌تر از همیشه به قهرمانی شود.

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • شوخی محمدرضا گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی