Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد انارکی محمدی عصر سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: برنامه ریزی و پیگیری وزیر صنعت، معدن و تجارت برای حوزه فولاد و سیمان این بخش را ارتقا و توسعه بخشیده و اینک حرف بسیاری در این حوزه‌ها برای گفتن داریم.

وی اظهار داشت: همه بار کشور در سال جهش تولید با وجود مشکلات تحریم‌ها و شرایط دشوار اقتصادی بر دوش وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته زیرا این وزارت در حوزه‌های معیشتی، بازار، اصناف و تولید وظایفی برعهده دارد و باید در این حوزه‌ها پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌ها وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با اقدامات و برنامه‌ریزی انجام‌شده توسط دولت و این وزارت امیدواریم از بحران فعلی به بهترین نحو ممکن عبور کنیم.

وی اضافه کرد: کرمان در توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی جزو بهترین استان‌های کشور بوده و استاندار مسائل ریز و درشت این استان را خود به دقت پیگیری می کنند و فعالیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حلقه واسط بین مردم و مسئولان تلقی می‌شود.

کرمان استانی ثروتمند اما فقیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کرمان در واقعیت استانی ثروتمند در ظرفیت‌ها اما فقیر است و این ۲ بخش مخالف یکدیگر در این استان کنارهم قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی افزود: استان کرمان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های کشاورزی و صنعت و معدن دارد و همچنین باوجود ظرفیت ها اقدامات قابل توجهی در این استان انجام شده اما در کنار آن فقر و محرومیت نیز بین مردم مشاهده می‌شود لذا در نشستی با حضور مسئولان ملی و استانی باید این موضوع رسیدگی و علت آن شناسایی شود و برنامه‌ریزی کنیم که چالش ها از بین برود.

وی بیان داشت: انگیزه کاری و هم‌افزایی مطلوب مدیران دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان کرمان و مجموعه سه قوه در شرایط خاص کنونی می‌تواند مشکلات را رفع کند و با این فعالیت‌ها و ریل‌گذاری مناسب در سطح کشور و استان کرمان در سال جهش تولید می‌توانیم شاهد جهش حقیقی در همه حوزه‌ها باشیم.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه موفقیت در هر امری به سه عامل بستگی دارد گفت: حوزه‌های صنعت، معدن، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش هرگاه در کنارهم جمع شوند کشور دچار تحولی چشمگیر خواهد شد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌ها باید دارای ویژگی سلامت باشد و دستگاه‌های سالم موجب کسب توفیقات بسیاری می‌شوند، صحت ویژگی دوم موفقیت است و اقدامات صحیح را باید ابتدا بشناسیم و نقشه راه و تدبیر صحیح در خود را در موفقیت کشور نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی افزود: ویژگی سوم سرعت عمل بوده که با عجله در فعالیت‌ها متفاوت است و جمع کردن این سه فعالیت در سطح استان و ملی می تواند ما را ‌به موفقیت برساند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان جهش تولید صمت پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان جهش تولید صمت مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت کرمان جهش تولید صمت معدن و تجارت جهش تولید حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • خبر جدید وزیر صنعت برای متقاضیان خودرو/ علی‌آبادی: این خودرو‌ها را وارد کردیم؛ می‌توانید ثبت‌نام کنید و بخرید
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • وزیر صمت: پایش همه کشور در بخش معدن تا پایان سال
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل