Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@07:32:40 GMT

بازداشت رییس اداره تعزیرات حکومتی مرودشت

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۷۶۵۳۰

بازداشت رییس اداره تعزیرات حکومتی مرودشت

به گزارش رکنا ، منابع موثق در استان فارس اعلام کردند که با پیگیری‌های اداره‌کل اطلاعات استان در مبارزه با مفاسد اقتصادی، رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت بازداشت شد.

اعلام جزئیات بیشتر درباره این پرونده به پس از زمان رسیدگی قضایی موکول شده است.

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت بهمن‌ماه سال گذشته عهده‌دار این مسوولیت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از آن، پنج سال ریاست این اداره در شهرستان لارستان را برعهده داشت.

درادامه گزارش ایرنا آمده است ، یک مقام مسئول قضایی استان فارس نیز خبر بازداشت یکی از مدیران شهرستان مرودشت را تأیید و این اقدام را در رستای اجرای نیابت قضایی اعلام کرد.

روابط عمومی دادگستری استان فارس اعلام کرد: این مدیر شهرستان مرودشت که مسئولیت اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان را بر عهده داشت پیرو صدور نیابت قضایی دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت بازداشت و پس از تفهیم اتهام اخذ رشوه تحت الحفظ به تهران اعزام گردیده است.

این گزارش حاکی است اقدام مذکور مطابق ضوابط با هماهنگی مقامات قضایی مرودشت انجام شده است.

گفتنی است ، دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم کارکنان دولت، یکی از دادسراهای تخصصی می باشد که صلاحیت رسیدگی به جرایم کلیه کارکنان دولت را دارا می باشد.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز و شهرستان لارستان در ۳۷۸ کیلومتری جنوب‌شرقی شیراز واقع است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا اخبار حوادث اتهام جرایم شهرستان بازداشت حوادث مرودشت اداره تعزیرات حکومتی اخبار فارس عکس فیلم ایران تلگرام مرد مرداد دختر اخبار اصفهان پلیس ویدئو اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مرودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۷۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد

رضا مظفری گفت: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو