Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام اظهار داشت: بیش از 65 بسته معیشتی شامل اقلام غذایی و خوراکی در قالب پویش همدلی بین رانندگان ناوگان حمل و نقل اتوبوسی پایانه مرزی(سردار سلیمانی) آسیب دیده از بیماری کرونا در ایلام توزیع شد. دلخواه گفت: پویش همدلی به منظور کمک به رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری که هیچگونه فعالیتی در دو ماه اخیر نداشته اند انجام شده و این بسته های مواد غذایی موردنیاز خانوارها در قالب مرحله نخست این پویش تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: رانندگان نیازمند واجد شرایط دریافت بسته های معیشتی پویش همدلی با مشارکت انجمن های صنفی حمل و نقل مسافر در چند مرحله شناسایی شده و راننده هایی که فاقد وسیله نقلیه و بصورت سرویسی فعالیت داشته و در شرایط شیوع بیماری کرونا دچار آسیب اقتصادی و معیشتی شده اند، این بسته ها را دریافت خواهند کرد.       

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی ۴۰ اثر خوشنویسی از هنرمندان کشور‌های ایران و افغانستان در معرض دید عموم قرار دارد.

تمامی آثار خوشنویسی گردآوری شده در نمایشگاه مشق همدلی در سبک‌های نستعلیق، نسخ و چلیپا می‌باشد.

نشان دادن اشتراکات فرهنگی، هنری و ادبی میان دولت ملت ایران و افغانستان از اهداف برگزاری این نمایشگاه هست.

نمایشگاه مشق همدلی تا ۲۰ اردیبهشت هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و همچنین از ۱۲۶ تا ۲۰ در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا آماده بازدید علاقمندان است.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • فیلم| بازداشت اتوبوسی دانشجویان آمریکایی!
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود