Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:27:39 GMT

آدمهایی که وقف می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۴۸۷۶

آدمهایی که وقف می‌شوند

سخنگوی دولت در پُستی اینستاگرامی نوشت: در حال و هوای مبارزه با کووید_۱۹ به طور اتفاقی متوجه شدم سرکار خانم "بدرالزمان قریب" صبح امروز هفتم مردادماه در ۹۱ سالگی قربانی کرونا شده و جان به جان‌آفرین تسلیم کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی، سخنگوی دولت در  پُستی اینستاگرامی نوشت:  با نگاهی به سالهای زندگی این بانوی فرهیخته، دو واژه "برکت" و "وقف" برایت مفهوم‌یابی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدرالزمان از نوجوانی تا پایان عمر، یکسره آموخت، پژوهش کرد و نوشت. او "زندگی تنها" را برای "عشق‌ورزی به ایران و فرهنگ ایرانی" انتخاب کرد. تلاش برای زنده نگه داشتن زبان‌، فرهنگ و ادبیات ایرانی نتیجه سالها عمر پربرکت او بود. رفتن برخی‌ها، چقدر حیف است....

روحش شاد و یادش گرامی

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرنوشت دارایی‌های ارزی بازگردانده شده بابک زنجانی (فیلم) چرا زمان واریز یارانه تغییر کرد؟ (فیلم) واکنش سخنگوی دولت به نرخ‌های ارز و دلار در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • کنعانی: بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • بهادری جهرمی: حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تأمین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • گفتگوی سخنگوی دولت با یک دانشجو درباره پیشرفت‌های ایران + فیلم
  • در «اندرونی»؛ از جمع گرم حرمسرا تا عکس اینستاگرامی فخرالتاج!
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • چرا مافیا جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم
  • چرا مافیای خودرو جلوی واردات خودوی برقی را گرفته است؟+فیلم