Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه محدودیت‌ها برای مناطق قرمز و نارنجی کرونایی در استان سمنان، یک هفته دیگر تمدید شد گفت: این محدودیت‌ها از امروز لغایت ۱۴ مردادماه ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه بر اساس تصویب ستاد مقابله با کرونا تمامی مشاغل پرخطر از فعالیت در این مدت باید بپرهیزند تصریح کرد: تمام دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی جزو مشاغل پرخطر هستند که باید در این مدت از ادامه فعالیت پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها، آموزشگاه‌ها و کلاس‌های تقویتی مدارس نیز در لیست این مشاغل پرخطر قرار دارند افزود: در این مدت تمامی مشاغل اعلام‌شده‌ای که در مناطق قرمز و نارنجی کرونایی فعالیت می‌کنند تعطیل است.

خجسته پور با اشاره به‌ضرورت همراهی و مشارکت مردمی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی شهروندان برای گذر از بحران کرونا و مهار این ویروس منحوس بیان کرد: کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌ها، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و استخر‌های سرپوشیده از دیگر مراکز و صنوف پرخطری است که در این مدت تعطیل می‌شود.

او گفت: در این مدت امکان فعالیت باشگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی این استان وجود ندارد.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا محدودیت های کرونایی بهداشت و درمان تعطیلی واحد قرمز و نارنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل

ایسنا/اردبیل بر اساس اعلام سازمان هواشناسی استان اردبیل، سامانه بارشی جدیدی از عصر فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا اواخر چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت وارد استان اردبیل می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در تمامی مناطق استان اردبیل، وزش تندبادهای موقتی؛ بارش متناوب باران (گاهی به صورت رگبار باران توام با رعدوبرق)؛ رخداد تگرگ بویژه در مناطق کوهستانی و دامنه کوه‌ها و بارش برف در ارتفاعات بویژه در ارتفاعات سبلان انتظار می رود.

آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری؛ سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی؛ برخورد صاعقه در دامنه کوه ها؛ لغزندگی جاده های مواصلاتی و اختلال در عملیات پروازی از مخاطره های جوی این رویداد خواهد بود.

به هموطنان توصیه می شود؛ از اتراق و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند و عشایر منطقه جهت جلوگیری از چرای احشام در دامنه کوه و عدم تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع اطلاع رسانی شود؛ به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی جهت پیشگیری از خسارت توجه شود، احتیاط در انجام پروژه های عمرانی و ساختمانی و اجتناب از صعود به ارتفاعات مورد انتظار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تداوم بارش بهاری در اصفهان / هوا خنک‌تر می‌شود
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • هشداز نارنجی سازمان هواشناسی برای برخی از مناطق کشور
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در اردبیل
  • سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛ سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • اطلاعیه قطع برق در برخی مناطق سرخه