Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@13:54:41 GMT

مشروح 20، سه شنبه 7 مرداد 99

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۵۰۲۷

تهران در وضعیت قرمز کرونایی و تمدید محدودیت‌ها تا پایان هفته آینده، جان باختن 235 بیمار کرونایی دیگر در شبانه روز گذشته و نمایش اقتدار رزمی و دفاعی نیروهای سپاه در رزمایش پیامبر اعظم (ص) از مهمترین عناوین مشروح 20. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

تهران جای خوزستان رو در قرمزهای کرونایی گرفت ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. در حالکه خوزستان بعد از دوماه از وضع قرمز کرونایی خارج شده استان تهران نخستین بار، قرمز شده . به گفته رئیس ستاد مبارزه با کرونای تهران ورودی بیماران کرونایی به بیمارستان‌های تهران بیش از خروجی آنهاست. محدودیت‌ها هم در تهران تا پایان هفته آینده
تمدید شده .
************************
هر شش دقیقه یک هموطن قربانی کرونای منحوس این رکورد جدیدی هست که کرونا در ایران بجا گذاشته . به گفته سخنگوی وزارت بهداشت متاسفانه 235 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته جان باختند . مجموع جان باختگان هم به 16 هزار و 147 نفر رسیده که سهم هفت روز ابتدایی مرداد هزار و 513 جان باخته هست .
************************
شرایط سخت کرونا در شهرها نتیجه بی‌توجهی برخی ها به پروتکل‌های بهداشتی ست .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


************************
کرونا پیچیده و ماهیت شتر، گاو، پلنگی داره باید آماده مقابله با هر رفتاری از این ویروس باشیم . وزیر بهداشت در کمیته علمی مشورتی سراسری بیماری کرونا ، هر گونه ادعا در دستیابی به بهترین روش درمانی و بیماریابی رو توهم دونست و گفت: این ویروس به حدی پیچیده است که باید خودمان را برای یک راه سنگلاخی در آینده آماده کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

************************
پرونده عاملان فروش شربتی که ادعا می شد کرونا رو درمان می کنه، در مازندران، به مراجع قانونی رفت. این کلاهبرداران، شربتی گیاهی رو با این ادعا که درمان کروناست، به خانواده های بیماران می فروختن. کلاهبرداران برای هر شیشه شربت، ۲ تا ۴ میلیون تومان پول می گرفتن.
************************
اجازه نمی‌دیم چرخه تولید و تجارت، گرفتار مشکلاتء کاغذبازی بشه . رئیس جمهور، درد دلهای مطرح شده در نشست دیروز با فعالانء پتروشیمی و فولاد رو به جلسه ستاد اقتصادیء دولت بُرد و گفت: چرا باید برخی ناهماهنگی ها بین دستگاههای دولتی، مانعی بشه در مسیر واحدهای تولیدی؟ همهء دستگاهها موظفن با ایجاد هماهنگیء حداکثری ، این موانع رو از سر راه بردارن . وزارت خارجه ، بانک مرکزی و وزارت صمت هم موظف شدن موضوع آزادسازی منابع ارزیء بلوکه شده در خارج رو جدی تر و هماهنگ تر پیگیری کنن .
************************
نمایش اقتدارء رزمی و دفاعیء نیروهای سپاه در زمین، هوا، دریا و فضا، در رزمایش پیامبر اعظم (ص)...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


در این رزمایش، یگان‌های نیروی دریایی و نیروی هوافضای سپاه، در منطقه عمومی هرمزگان ، خلیج‌فارس و غرب تنگه هرمز، عملیات های تهاجمء موشکی، شناوری، پهپادی و مین ریزی را با موفقیت اجرا کردن. نخستین بار، رصد منطقه رزمایش پیامبرء اعظم هم با استفاده از تصاویر ارسالی از ماهواره نور، صورت گرفت.

******************

برداشتن ماسک تخلف از روی صورتحساب برخی داروخانه ها و فروشگاههای بهداشتیء پایتخت، با حضور گشت های تعزیرات...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حضور هفت ماههء مهمون ناخوندهء کرونا، در جهان، حدود 660 هزار قربانی گرفته. شمار مبتلایان با افزایشء پرشتاب، به 16 میلیون و 723 هزار نفر رسیده. سازمان جهانی بهداشت اعلام کرده شمار مبتلایان در 6 هفته گذشته، دو برابر شده. کارشناسان بهداشتیء اروپا هشدار دادن در اسپانیا، فرانسه و آلمان، نشانه های موج دوم کرونا دیده میشه. وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرده همهء پیشرفت هایی که در کنترل کووید 19 بدست اومده بوده، نقش برآب شده. هفت بخش از فرانسه، از آستانه هشدار، عبور کردن و به وضع قرمز رسیدن . آمریکا همچنان بیشترین کرونایی های جهان رو داره. در شبانه روز گذشته 61 هزار امریکاییء دیگه، کرونا گرفتن. سی ان ان گزارش داده با گسترش موج دوم کرونا، اهالی ایالت های کرونازده، هنگام ورود به واشنگتن دی سی، باید در قرنطینه بمونن.
آبگرفتگی در بیمارستانء کرونایی ها در مرز مکزیک و آمریکا، درمان بیماران را مختل کرده.
پزشکان و متخصصان تاکید دارن ماسک، سپر محافظتیء ضد کروناست. به همین دلیل، استفاده از ماسک در مکان های عمومی، در بسیاری از کشورها اجباریه.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


***************

برخورد با اخلالگرانء اقتصادی، بویژه در بازار ارز، به طور جدی در دستور کارء دستگاه قضاست . سخنگوی قوه قضائیه گفت: 11 نفر از اخلال‌گران ارزی، هفتهء پیش به مجازات هایی، ازجمله 6 تا 12 سال حبس و محرومیت از خدمات دولتی، محکوم شدن . آقای اسماعیلی اضافه کرد: پارسال فقط در تهران، هزارو 169 پروندهء تخلفء ارزی تشکیل شد که تاکنون پروندهء 223 نفر به دادگاه، ارسال و رسیدگی شده . سخنگوی دستگاه قضا، از بازگشت دهها هکتار از اراضی تپه سرخهء لواسان به بیت المال هم خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


************************
دستگیری ۶۳۵ سارق در طرح «رعد ۳۷» پایتخت که 184 خودرو و موتورسیکلت هم از اونها توقیف شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


************************

و حالا پیگیری های امروز...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مشروح 20

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندپندنت، قبلا این داروساز انگلیسی- سوئدی مجوز بازاریابی واکسنی به نام Vaxzevria را در اتحادیه اروپا پس داده است. مجوز مذکور تاییدیه ای برای بازاریابی دارو در کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و این شرکت اعلام کرده بود دلیل پس دادن مجوز نیز اشباع بازار با واکسن های به روز رسانی شده برای مقابله با شاخه های جدید ویروس کرونا است.

درخواست جمع آوری واکسن از اتحادیه اروپا در ۵ مارس سال جاری میلادی ثبت شده و از هفتم ماه می( دیروز) نیز اجرایی شده است. آسترازنکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که نسخه های متعددی از واکسن های کووید۱۹ توسعه یافته اند، در بازار مازاد واکسن وجود دارد.

این شرکت اخیرا اعتراف کرد یکی از واکسن های آن به نام کووید شیلد ممکن است در مواردی نادر به ایجاد لخته خونی و کاهش پلاکت های خون منجر شود.

البته پس از آنکه شکایتی دسته جمعی از این شرکت در انگلیس ثبت شد، آسترازنکا به این عارضه جانبی اعتراف کرد. در شکایت ثبت شده، آمده بود واکسن به مرگ و میر و جراحت هایی منجر می شود و شاکیان خواستار حدود ۱۰۰ میلیون پوند غرامت برای ۵۰ قربانی شده بودند.

کد خبر 6100113 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۱۰ دهم ( دانلود قسمت 10 افعی تهران ) حجم رایگان
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت 10 با حجم رایگان
  • بازی‌های باقیمانده استقلال و پرسپولیس در لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود