Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوي خليل احمد شيخ احمدي امام جمعه اهل سنت شهرستان باخرز با اشاره به فرارسيدن ماه ذي الحجه، به خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقريب گفت: از ابن عباس نقل است كه حضرت رسول اكرم(ص) در رابطه با ماه ذي الحجه فرمودند، هیچ ایامی نیست  که نزد الله سبحانه و تعالی محبوب تر از این ایام باشد.

وی افزود: ابن حجر عسقلانی در فتح الباری(شرح صحیح بخاری) می گوید، آنچه در فضیلت و برتری ایام ذی الحجه نمایان است، جمع شدن تمام عبادات در این مناسبت است، یعنی نماز، روزه، صدقه  و حج، و درهیچ مناسبت دیگری چنین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مولوی احمدی در بخش دیگری از اظهارات خود به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) پرداخت و گفت: در خانواده آسمانی و موفق، محور زندگی بر محبت و آرامش بخشی، یاری یکدیگر در قرب الی الله و یاد خدا بنا می گردد.

عالم اهل سنت افزود: ازدواج سنت حسنه تمام پیامبران و بزرگان دین اسلام است. اولین گام درافزایش صمیمیت زنا شویی خود آگاهی هست، یعنی شخص اول خودش را بشناسد تا فرد دیگری را درک کند.

امام جمعه اهل سنت باخرز در پایان سخنان خود به موضوع تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای ۱۱۵۲ ماهان پرداخت و گفت: از مسئولین ذی ربط درخواست مي شود موضوع به طور شفاف بررسی و برای ملت شریف ایران بازگو شود.

انتهای پیام/
مصاحبه از: ع.جعفری

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها

ایسنا/خوزستان دانشجویان اهوازی در محکومیت تعرض به اساتید و دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تجمع کردند.

جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های اهواز، در تجمعی دانشگاهی از خیزش سراسری دانشگاه‌های آمریکا علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

به گزارش ایسنا، این تجمع در راستای حمایت از دانشجویان و اساتید آمریکایی معترض به اقدامات صهیونیستی امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) جلوی درب اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

دانشگاهیان در این تجمع با سر دادن شعارهایی، تعرض به اساتید و دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین و معترض به صهیونیست‌ را محکوم کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت روشنگری و تبیین دانشجویان در فضای رسانه‌ای
  • لزوم تغییر رویکرد خدماتی به اجتماعی در شهرداری‌ها
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی