Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@11:17:34 GMT

نصب پل گیشا در نقطه‌ای دیگر از تهران

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۵۵۲۴

نصب پل گیشا در نقطه‌ای دیگر از تهران

به گزارش اقتصاد آنلاین: صفا صبوری دیلمی درباره وضعیت فعلی طرح پل «سبز زندگی»، توضیح داد: براساس ایده اولیه قرار بود که قسمت‌هایی از پل قدیمی «گیشا» پس از تقویت، مجدد نصب شود. باتوجه به بررسی‌های انجام شده در سال جدید، نصب مجدد قسمت‌هایی از این پل در همان نقطه، مشکلاتی از نظر بزرگی ابعاد و هزینه‌های تحمیلی برای شهر ایجاد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از طراحی پل دیگری به منظور جایگزین کردن ایده اولیه پل سبز زندگی خبر داد و افزود: مراحل پایانی این طرح درحال انجام است که بعد از اتمام طراحی، جایگزین ایده اولیه شده وعملیات اجرایی آغاز می‌شود. همچنین امکان دارد که تعدادی از قطعات پل گیشا قدیمی در ساخت پل جدید استفاده شود.

 معاون شهردار در ادامه یادآور شد: درحال حاضر بررسی‌ها به منظور نصب پل قدیمی گیشا در نقطه‌ای دیگر از شهر پس از تقویت و بازسازی براساس آیین‌نامه‌های استاندارد روز جهان به عنوان یک پل سواره رو درحال انجام است.

پربیننده ترین ادامه فعالیت دکل‌های مخابراتی فاقد مجوز/ تشعشعات دکل‌ها بالاخره ضرر دارد؟ کدام شهرهای ایران زباله بیشتری تولید می‌کنند؟/طلای کثیف در زباله‌دانی دفن ۲۳۴فرد مبتلا به کرونا طی دو روز گذشته در بهشت‌زهرا در کدام مناطق تهران دکل‌های مخابراتی زائد بیشتر است؟ تا ۴۰سال آینده در تهران پیاده‌رو کامل داریم/ سرانجام تکمیل پروژه‌های نیمه تمام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پل قدیمی گیشا شهرداری تهران پروژه عمرانی پل گیشا صفا صبوری معاون فنی و عمران شهرداری تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۵۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس 212 محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 1285 نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر 200 تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در 17 محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • اقدام حیرت‌آور زاکانی در مقابل پارک قیطریه با یک بنر! | تصویر
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است