Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@16:13:43 GMT

دلایل مات شدن چراغ‌های جلو خودرو

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۶۱۶۰

دلایل مات شدن چراغ‌های جلو خودرو

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مات و زرد شدن چراغ‌های جلو یکی از شایع‌ترین مشکلات در میان خودروها، مخصوصا خودرو‌های تولید داخل است که پس از گذشت چندین سال رخ می‌دهد.

این امر می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. رسیدگی نکردن به چراغ‌ها، تابش طولانی مدت نور خورشید (که در چراغ‌های عقب نیز موجب بی رنگ شدن چراغ‌های عقب می‌شود)، استفاده از لامپ‌ها با روشنایی غیر استاندارد، بی کیفیت بودن جنس به کار رفته در چراغ و همچنین شستشوی چراغ‌ها هنگامی که هنوز گرم هستند از عوامل زرد یا کدر شدن آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای از بین بردن این زردی و کدری می‌توان به مراکز پولیش مراجعه کرده و این مشکل را رفع کنید. البته که با تهیه وسایل مورد نیاز برای پولیش چراغ، شخص می‌تواند خودش هم این کار را انجام دهد، اما برای اطمینان بیشتر توصیه می‌شود که به مراکز پولیش مراجعه شود.

منبع: خودروکار

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی ها دانستنی های خودرو چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز دهه کرامت و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها، بامداد سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با طرحی از «دختر ایرانی» نصب و رونمایی شد.

در توضیح این دیوارنگاره آمده است: «هر خانه ای که در آن دختر باشد، هر روز دوازده برکت و رحمت از آسمان ارزانی‌اش می‌شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌گردد. پیامبر اکرم (ص)»

طراح گرافیک این دیوارنگاره، دانیال فرخ، طراح نوشتار آن مجتبی حسن‌زاده و عکاسش، حسین ایروانی هستند.

کد خبر 6099559

دیگر خبرها

  • رولزرویس کولینان ۲۰۲۵ سری ۲، لوکس‌تر و خشن‌تر از قبل / عکس
  • «چشم و چراغ خونه» روی دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج)
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق