Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@03:53:05 GMT

انصراف شورای انتقالی از خودمختاری در جنوب یمن

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۶۲۷۰

انصراف شورای انتقالی از خودمختاری در جنوب یمن

گروه شبه نظامی «شورای انتقالی جنوب یمن» تحت حمایت امارات متحده ضمن استقبال از نسخه جدید توافق ریاض، از خودمختاری در مناطق جنوبی انصراف داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «نزار هیثم» سخنگوی گروه شبه نظامی موسوم به «شورای انتقالی جنوب یمن» (تحت حمایت امارات) در صفحه توئیتر خود از نسخه جدید «توافق ریاض» استقبال و از خودمختاری در مناطق جنوبی کناره گیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که این تصمیم در چارچوب تلاش های «ائتلاف عربی» برای اجرای توافق ریاض و دستیابی به راه‌حل ها برای بررسی اوضاع سیاسی، نظامیو انسانی گرفته شده است.

سخنگوی شورای انتقالی جنوب یمن تصریح کرد: ما بر ادامه و تعمیق همکاری راهبردی خود با ائتلاف عربی( ائتلاف سعودی-اماراتی علیه یمن) در همه زمینه های سیاسی، اقتصادی و امنیتی تاکید داریم.

گروه شبه‌نظامی تحت حمایت امارات موسوم به «شورای انتقالی جنوب یمن» از چند ماه پیش در مناطق جنوبی این کشور اعلام حالت فوق‌العاده و خود مختاری کرده است و دولت مستعفی یمن به ریاست عبدربه منصور هادی نیز این اقدام شورای انتقالی را «نافرمانی مسلحانه» خواند.

در نسخه جدید توافق ریاض، از شورای انتقالی جنوب یمن خواسته شده که از اعلام خودمختاری خود صرف نظر کنند تا مناطق جنوبی به دوران ما قبل از خودمختاری برگردد.

انتهای پیام

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" اخبار "یمن" بیشتر بخوانید... از سرگیری درگیری شبه نظامیان شورای انتقالی و شبه نظامیان هادی در جنوب یمن شرط و شروط شورای انتقالی برای ریاض در عقب‌نشینی از خودمختاری جنوب یمن قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... از سرگیری درگیری شبه نظامیان شورای انتقالی و شبه نظامیان هادی در جنوب یمن شرط و شروط شورای انتقالی برای ریاض در عقب‌نشینی از خودمختاری جنوب یمن واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عربستان سعودی" اخبار "یمن" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۲ گاف بزرگ نتانیاهو در مزارع شبعا؛ معرفی دختر ۱۹ ساله اسرائیلی به عنوان مقصر! ۳ واکنش آمریکا به رزمایش بزرگ موشکی و دریایی سپاه پاسداران ۴ وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند ۵ دیپلمات ارشد آمریکایی: نگران برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران هستیم ۶ ورود نظامیان ترکیه به نخجوان برای شرکت در رزمایش مشترک با آذربایجان ۷ گزارش| شلوغ‌کاری مرزی، سناریوی اسرائیل برای فرار از انتقام حزب‌الله ۸ دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران‌هراسی است مهمترین اخبار بین الملل گزارش| شلوغ‌کاری مرزی، سناریوی اسرائیل برای فرار از انتقام حزب‌الله گفت‌وگو| محمدی: درگیری با حزب الله موازنه قدرت در اسرائیل را به هم می‌ریزد اندیشکده| با آشفتگی آمریکا در زمان کرونا، دنیا برای نقش ضعیف واشنگتن آماده می‌شود ژنرال صهیونیست : عملیات ساختگی آبرویمان را برد / نصرالله هر چه می‌خواهد به ما دیکته می‌کند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: توسعه تسلیحات ما منطبق بر شناخت واقعی از نقاط ضعف و قوت دشمن است وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند دستیار وزیر امور خارجه: سفر مقامات آمریکایی به منطقه در راستای ایران‌هراسی است عراق|تکذیب اصابت موشک کاتیوشا به اطراف فرودگاه بغداد دیپلمات ارشد آمریکایی: نگران برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران هستیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عربستان سعودی اخبار یمن اخبار عربستان سعودی اخبار یمن شورای انتقالی جنوب یمن شبه نظامیان مناطق جنوبی توافق ریاض بین الملل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم

نگاهی داریم به کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز، ستاره سابق منچستر سیتی.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • اختصاصی: انصراف صابر کاظمی از تیم ملی!
  • کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم
  • جواب یک سوال ساده: بعد از سید کاپیتان کیست!
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • سفیر ایران: خاندوزی هفته آینده به عربستان می رود
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • بروید به سلامت، فراموش نمی‌کنیم!
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان