Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی بابایی‌مهر روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد شغل با پرداخت  ۶۳۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی  ایجاد شده است.

وی بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با پرداخت این مقدار تسهیلات و با ۸۴  درصد جذب اعتبار اختصاص یافته نسبت به معرفی شدگان در حوزه اشتغال پایدار روستایی از  ۹۲۵  فقره طرح اشتغال حمایت مالی کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این طرح‌ها در بخش‌های کشاورزی و صنایع پایین دستی، بخش خدمات، صنعت و معدن بویژه معادن کوچک، فناوری اطلاعات، صنایع دستی، گردشگری و بوم گردی بوده و با نگاه 'هر روستا یک محصول' و 'روستای بدون بیکار' و صندوق‌های خرد و محلی، مشاغل روستایی و توانمندسازی زنان روستایی اجرایی و به نتیجه رسیده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با اشاره به اجرای برنامه‌های استراتژیک محور در استان افزود: یکی از شاخص ترین اقدامات صندوق کارآفرینی امید طراحی و اجرای نظام تامین مالی متناسب با روستاها از جمله  صندوق‌های خرد محلی می‌باشد.

او گفت:  در حال حاضر صندوق کارآفرینی امید در سطح کشور با راه اندازی یک هزار و  ۸۰۰  صندوق خرد محلی در همین تعداد روستا امکان حمایت از بانوان فعال در روستاها را فراهم کرده و سهم استان اردبیل در این طرح ۷۶ صندوق خرد محلی زنان روستایی می باشد.

بابایی مهر افزود:  ۲۷ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به این صندوق‌ها با  ۲ هزار و ۵۰۰ نفر عضو پرداخت شده است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی اشتغال زایی اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی اشتغال زایی اردبیل وزارت جهاد کشاورزی تسهیلات بانکی اشتغال زایی اردبیل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر