Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@00:16:08 GMT

3 شهرک گلخانه‌ای در کرمانشاه در حال احداث است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۶۹۱۳

3 شهرک گلخانه‌ای در کرمانشاه در حال احداث است

ایسنا/کرمانشاه مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر سه شهرک گلخانه‌ای در استان در حال احداث است و بر اساس وعده‌های داده شده تا پایان امسال 37.7 هکتار به مساحت شهرک‌های گلخانه‌ای فعال استان اضافه خواهد شد.

رضا زارعی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از این شهرک‌های گلخانه‌ای، گلخانه حیدرآباد شهرستان هرسین است، گفت: این شهرک گلخانه‌ای قرار است در دو فاز 23 و 20 هکتاری احداث شود که تا پایان سال 15 هکتار از فاز اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی با بیان اینکه دومین شهرک گلخانه‌ای در دست ساخت در استان کرمانشاه  در منطقه تپه داراب خان شهرستان سرپلذهاب قرار دارد، گفت: این گلخانه  37 هکتاری است که سرمایه‌گذار آن قول بهره برداری از هشت هکتار آن را تا پایان امسال داده است.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان کرمانشاه سپس با اشاره به در دست اجرا بودن شهرک گلخانه‌ای شهرستان اسلام آباد غرب با مساحت 53 هکتار، گفت: تاکنون نیم هکتار از این گلخانه به بهره‌برداری رسیده و سرمایه‌گذار آن وعده به بهره‌برداری رسیدن 14.7 هکتار دیگر از مساحت گلخانه تا پایان امسال را داده است.

زراعی اضافه کرد: در صورت تحقق وعده‌های سرمایه‌گذاران تا پایان امسال 37.7 هکتار به مساحت شهرک‌های گلخانه ای استان کرمانشاه اضافه خواهد شد که با احتساب متوسط عملکرد 400 تنی شهرک‌های گلخانه‌ای بیش از 15 هزار تن به میزان تولیدات شهرک‌های گلخانه‌ای استان اضافه خواهد شد.

 زارعی گفت: شهرک‌های گلخانه ای در دست ساخت استان عمدتا در زمینه تولید سبزیجات و صیفی‌جات فعال خواهند شد.

وی سپس اشاره‌ای هم به در حال آماده شدن زیرساخت‌های یک شهرک گلخانه ای 500 هکتاری در شهرستان قصرشیرین داشت و از متقاضیان برای سرمایه‌گذاری در این شهرک گلخانه‌ای دعوت کرد.

این مسئول ادامه داد: شهرک های گلخانه ای به صورت اجاره به شرط تملیک سه ساله به سرمایه گذاران واگذار می‌شوند و شرط واگذاری آنها داشتن طرح توجیهی اقتصادی است. در ضمن از متقاضیان حمایتهای تسهیلاتی هم می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شهرک گلخانه ای كرمانشاه شهرک های گلخانه ای استان کرمانشاه شهرک گلخانه ای تا پایان امسال گلخانه ای بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری

محسن افشار با اشاره به مشکلات موجود در شهرک پیشاهنگی گفت: افزایش ارتقاء امنیتی در این منطقه امر واجب و مهمی است که در این خصوص مدیریت شهری با اختصاص زمین جهت احداث کلانتری در شهرک پیشاهنگی آماده همکاری است.

وی با اشاره به نیازهای این شهرک ادامه داد: در این زمینه توافق‌هایی نیز حاصل شده است. همچنین احداث فضای سبز برای این منطقه در دستور کار قرار داشته و اعتبار لازم برای احداث دیده شده است.

 افشار با اشاره به برنامه‌های پیش رو بیان کرد: احداث فضای سبز در شهرک رضوانیه و منطقه باسکول هم در دستور کار بوده و در بودجه سال جاری نیز اعتبار آن دیده شده است. علاوه بر این احداث پارکینگ طبقاتی، فرهنگسرا و بازار روز در مناطق سه گانه از دیگر مواردی است که اعتبار احداث آنها در بودجه دیده شده و در دستور کار این شورا است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای خط ویژه بی آر تی، سالن ورزشی در شهرک پیشاهنگی، ارتقای سیاسی، جمع آوری آب‌های سطحی و احداث زمین بسکتبال و چمن مصنوعی از دیگر برنامه‌های پیش رو است که طرح‌های اولیه آن نیز آماده شده و پس از بررسی‌های نهایی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات عمومی و درمانی در کمالشهر گفت: واگذاری زمین و همکاری در ساخت بیمارستان کمالشهر و همچنین جانمایی و تهیه زمین برای احداث مصلی از جمله اقداماتی است که توسط شورا در حال پیگیری است.

وی گفت: امیدواریم سایر نیازهای شهری کمالشهر با توجه به بافت جمعیتی و ویژگی خاص منطقه‌ای و صنعتی آن در طی برنامه‌های پیش رو با مساعدت سایر مراکز مرتبط تحقق بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه