Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@14:00:19 GMT

آغاز آزمایش بالینی یک واکسن کرونای روسی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۶۹۴۷

آغاز آزمایش بالینی یک واکسن کرونای روسی

به گزارش افکارنیوز،

آزمایش‌های باینی واکسن کرونایی که توسط مرکز دولتی تحقیقات ویروس شناسی و بیوتکنولوژی «وکتور» روسیه ساخته شده با تزریق به 5 داوطلب انجام شد.

اخبار بین الملل- به گزارش خبرگزاری تاس، بر اساس پروتکل تعیین شده، آزمایش بالینی با 5 داوطلب آغاز شد. گروه نخست داوطلبان روز 27 جولای (6 مرداد) واکسینه شدند و گروه دوم روز 30 جولای (9 مرداد) این واکسن را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه داوطلب دیگر نیز پس از فاصله زمانی مشابه واکسن را دریافت خواهند کرد. شرایط جسمانی مشارکت‌کنندگان تحت نظر خواهد بود  و گروه نخستی که واکسن را دریافت کرده‌اند در شرایط جسمانی خوبی به سر می‌برند.

مرکز وکتور روز 24 جولای (3 مرداد) توانست مجوز وزارت بهداشت روسیه برای آغاز آزمایش‌های بالینی ویروس کرونا با حضور داوطلبان را آغاز کند.

بر اساس آخرین آمارها، حدود 16 میلیون و هشتصد هزار نفر در سرتاسر جهان به ویروس  کرونا  مبتلا شده‌اند که از این تعداد نیز بیش از 660 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روسیه واکسن کرونا روسیه ویروس کرونا کرونا کرونا ویروس واکسن کرونا کووید ــ ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها تا ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت است. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان در گفتگو با بخش خبری صداوسیما در خصوص مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز جمعه 21 اردیبهشت 1403 برگزار خواهد شد و ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌های انتخاباتی در سامانه «داوطلب» نکاتی بیان کرد.

وی ابتدا اظهار داشت: براساس ماده 68 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزد‌ها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای معرفی کنند. نمایندگان نامزد‌ها می‌توانند علاوه بر مجریان و ناظران از ابتدای رای‌گیری تا انتهای فرآیند شمارش آراء در شعب حضور داشته باشند.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه این امکان از طریق سامانه داوطلب فراهم شده است، خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از نمایندگان نامزد‌ها چند روزی است که آغاز و از طریق پیامک به نامزد‌ها اطلاع‌رسانی شده است.

طحان‌نظیف اعلام کرد: آخرین مهلت ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌ها تا ساعت 14 روز چهارشنبه 19 اردیبهشت است که نامزد‌ها از طریق مراجعه به این سامانه می‌توانند نمایندگان خود را معرفی کنند.

وی بر این نکته هم تاکید کرد: باتوجه به اینکه زمان زیادی به روز انتخابات نمانده و کارت‌های نمایندگان باید صادر شود، این مهلت تمدید نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 21 اردیبهشت در 15 استان کشور و در 22 حوزه انتخابیه برگزار خواهد شد که 90 داوطلب برای 45 کرسی مجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • فراخوان پذیرش داوطلب برای حوزه علمیه استان
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • داستان سرماخوردگی در انسان‌ها از چه زمانی آغاز شد؟
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد