Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - ارائه خدمات در بیمارستان فاطمیه بادرود به‌دلیل کمبود نیرو و تجهیزات با مشکلاتی رو‌به‌رو شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، بیمارستان فاطمیه بادرود در سال 1357 با ظرفیت 21 تخت ثابت تأسیس شد و در حال حاضر 34 تخت دایر دارد و به بیماران نطنزی و شهرهای حومه خدمت‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش بستری این بیمارستان شامل بخش‌های اطفال، جراحی زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، پست پارتوم، نوزادان است و در بخش کلینیک تخصصی بیمارستان خدماتی در زمینه عفونی، ای.ان.تی، اطفال، روانپزشکی - پوست، ارتوپدی، داخلی، اورژانس، نورولوژی، زنان و زایمان، جراحی عمومی و قلب و عروق به بیماران ارائه می‌شود.

این بیمارستان اما با مشکلاتی مواجه است که بخشی از این مشکلات به دلیل نبود امکانات برای شهروندان نطنزی ایجاد شده است و بر همین اساس لازم است تا مسئولان بهداشت و درمان در این زمینه به فکر چاره باشند.

یک شهروند بادرودی در گفت‌وگو با تسنیم ضمن اشاره به مشکلات بیمارستان فاطمه‌شهر بادرود اظهار داشت: با راه‌اندازی کلینیک تخصصی اغلب مراجعه کنندگان برای نوبت‌دهی و دریافت خدمات درمانی با مشکلات مواجه هستند و از این رو لازم است تا راه چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود.

این شهروند بادرودی با تأکید بر لزوم تکمیل خدمات درمانی در بیمارستان فاطمیه شهر بادرود نطنز بیان کرد: بسیاری از خدمات زیرساختی لازم در این بیمارستان هنوز فراهم نشده است و در شرایط بحرانی و اورژانسی برای یک بیمار می‌تواند خطرناک باشد.

ادامه وضعیت قرمز کرونا در گلستان/ مشکل کمبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان‌های استانکمبود روزانه 60000 ماسک فقط در بخش بیمارستانی احساس می‌شودپیشنهاد قرارگاه خاتم برای ساخت بیمارستان‌های سریع‌النصب/ جزئیات ساخت پالایشگاه ایرانی آناهیتا

حسین از دیگر شهروندان منطقه بادرود است؛ وی در گفت‌وگو با ‌تسنیم اظهار داشت: کمبود امکانات و تجهیزات بیمارستانی بیمارستان فاطمیه شهر بادرود مردم را ناگزیر به انتقال بیمار به بیمارستان‌های شهرهای همجوار از جمله کاشان و اصفهان می‌کند.

این شهروند بادرودی از ارائه خدمات سونوگرافی در یک یا دو روز در هفته در بیمارستان فاطمیه خبر داد و گفت: ازدحام جمعیت برای خدمات سونوگرافی سبب شده است تا مردم مسیر 60 کیلومتری بادرود، کاشان‌ را باصرف هزینه‌های گزاف و سپری کردن چندین ساعت از وقت خویش طی کنند.

فرهاد بهمن زیاری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات در دستور کار بیمارستان فاطمیه بادرود توسعه خدمات است، اظهار داشت: بیمارستان فاطمیه تقریبا تجهیزات یک بیمارستان 32 تخت خوابی را دارد و آن چیزی که اهمیت دارد آن است که فرآیندها اصلاح و توسعه خدمات صورت پذیرد.

سرپرست بیمارستان فاطمیه بادرود با بیان اینکه این بیمارستان تخصص‌های لازم را در خود دارد، افزود: بخشی از خدمات با نطنز مشترک است اما به دنبال توسعه خدمات هستیم تا شهروندان برای دریافت خدمات پزشکی به زحمت نیفتند و به راحتی از خدمات پزشکی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا مراجعات شهروندان به بیمارستان کاهش قابل توجهی داشته است، ابراز داشت: سعی شده است تا در ماه‌های اخیر کمبودهای بیمارستان فاطمیه رفع شود که با کمک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و خیران این کمبودها رفع شده است.

بهمن‌زیاری ضمن اشاره به اصلاح برخی فرآیندها گفت: خدمات به بیماران، هتل بیمارستان، محوطه سازی، مدیریت خدمات بیمارستان و دیگر موارد در طول این مدت بهتر شده است و امیدواریم با گذشت زمان ارائه خدمات به شهروندان هرچه بیشتر و بهتر شود.

وی ضمن تاکید بر آموزش مسائل بهداشت و درمان به مردم تصریح کرد: مجموعه بهداشت و درمان در بادرود در تلاش است تا بهترین خدمات به شهروندان ارائه شود و در این مسیر نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتیم و امید است با همراهی مردم و خیران و پشتکار به این مهم دست پیدا کنیم.

حسین میرزاییان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم خطاب به مسئولان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیمارستان بادرود علاوه بر پذیرش بیماران منطقه، مصدومان حوادث جاده‌ای محور ترانزیت کاشان - بادرود و بادرود - اردستان و‌ همچنین مصدومان و مجروحان حوادث رانندگی آزادراه اصفهان، نطنز و کاشان در محدوده بادرود به این مرکز درمانی منتقل می‌شوند که لازم است زیرساخت‌ها وامکانات پزشکی کافی در اختیار بیمارستان گذاشته شود تا مصدومان و بیماران با مشکل روبرو نشوند‌.

وی گفت: تجهیزات بخش مراقبت‌های ویژه ICU ،‌CCU بیمارستان فاطمه(س) بادرود با مشارکت خیران تهیه و تامین شده است اما هنوز ساختمان ویژه این بخش‌ها تکمیل و‌ به بهره‌برداری نرسیده و می‌طلبد مسئولان گام‌های عملی و اساسی در این زمینه بردارند.

نماینده اصفهان در شورای عالی استان‌ها ضمن اشاره به اولویت‌های رفع کمبودهای بیمارستان فاطمیه شهر بادرود نطنز تصریح کرد: تأمین امکانات و تجهیزات بیمارستانی به‌روز و جذب نیروهای پزشکی متخصص باید از اولویت‌های اصلی مسئولان بهداشت و درمان است.

عضو شورای اسلامی شهر بادرود افزود: نزدیکی بیمارستان فاطمیه بادرود به سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن نطنز یکی دیگر از عواملی است که می‌طلبد اورژانس هسته‌ای بیمارستان که پیش از این و در دوره نماینده نهم مجلس گام‌هایی در جهت راه‌اندازی آن برداشته شد، دایر و راه‌اندازی شود.

به گزارش تسنیم؛ معاون وزیر بهداشت که قبلا از بیمارستان بادرود بازدید کرده بود، در جمع مسئولان وقت بیمارستان اظهار داشت: در زمینه وجود نیروهای پزشک متخصص، دستگاه سی تی اسکن و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به بیماران نیز کمبودهایی وجود دارد که با پیگیری انجام شده این دغدغه‌ها رفع خواهد شد.

جان بابایی در خصوص بیمارستان فاطمیه بادرود تصریح کرد: مسئولان شهر و مردم خواهان انتزاع بیمارستان از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و الحاق آن به دانشگاه علوم پزشکی کاشان به جهت فاصله نزدیک بادرود تا کاشان و دسترسی آسان‌تر بیماران به خدمات پزشکی هستند که مورد موافقت مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش تسنیم؛ این درخواست علی رغم همه پیگیری‌ها هنوز اجرایی نشده است.

گزارش از رحمت‌الله کاملی

انتهای پیام/804/ت

R7760/P/S6,1369/CT7 بیشتر بخوانید... تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر به ۲۴۰۰ تخت افزایش می‌یابد گزارش| تراژدی ترسناک کرونا در هرمزگان / شرایط ‌بیمارستان‌ها‌ برای پذیرش سایر بیماران عادی شد حال و هوای خاص روزهای کرونایی بیمارستان کیش+ تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر به ۲۴۰۰ تخت افزایش می‌یابد گزارش| تراژدی ترسناک کرونا در هرمزگان / شرایط ‌بیمارستان‌ها‌ برای پذیرش سایر بیماران عادی شد حال و هوای خاص روزهای کرونایی بیمارستان کیش+ تصاویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نوبخت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مهر ماه اجرایی می‌شود / واریز پاداش بازنشستگان قبل از اتمام ماه آینده ۲ گزارش میدانی خبرنگار تسنیم از آتش‌سوزی تانکرهای حمل سوخت در کرمانشاه به همراه جزئیات و علت حادثه +‌ فیلم ۳ گزارش| ۳۰ روستای بخش لوداب آب شرب ندارند ۴ کاشان در وضعیت قرمز قرار گرفت/ تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا ملاک نحوه برگزاری مراسم عزاداری ۵ آغاز توزیع نهاده‌های دامی بین مرغداری‌های گیلان/ واحدهای متخلف سهمی از نهاده‌ها نمی‌برند ۶ پرداخت ۸۲ درصد از مطالبات چایکاران/ تولید چای خشک امسال ۱۵ درصد افزایش یافت ۷ چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی ۸ آیت‌الله مکارم‌شیرازی: ‌عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود/ ‌نمی‌توان جلوی برگزاری مراسم عاشورا را گرفت مهمترین اخبار استانها وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم گزارش ویدئویی | چرا جوانان ازدواج نمی‌کنند؟ قطب صنعتی ایران محروم از صنایع تبدیلی کشاورزی/ وقتی محصولات کشاورزی استان مرکزی دور‌ریز می‌شود+ فیلم چگونه از خطر ابتلا به کووید-۱۹ در امان بمانیم+ پاسخ متخصص بیماری‌های عفونی مهمترین اخبار تسنیم هشدار رئیس کمیسیون بهداشت مجلس برای حل مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا وعده رئیس جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد / تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم واگذاری کیش به چینی ها صحت ندارد/براساس منافع ملی با شرکا قرار داد می بندیم دلایل اصلی گران شدن نهادهای دامی/انحصار واردات در اختیار ۹ شرکت است «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| پورابراهیمی: نقدینگی باید به بازار اول بورس هدایت شود/توسعه بازار دوم تهدید است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان فاطمیه بادرود بهداشت و درمان گفت وگو بیمارستان ها شهر بادرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۷۰ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بهداشت و درمان منطقه کاشان محقق شد.

کوروش ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کاشان، اظهار کرد: از ۷۰۰ میلیارد ریال مصوبات سفر رئیس‌جمهور به منطقه کاشان ۵۰۰ میلیارد ریال محقق شده است.

وی افزود: این مبلغ برای تجهیز و بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) آران و بیدگل مصوب شده که تاکنون حدود ۷۰ درصد آن محقق شده است و به زودی شاهد بهره‌برداری از این بیمارستان خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل غیراستاندارد است، خاطرنشان کرد: کمبود تخت و فضای درمانی در آران و بیدگل موضوع مهمی است که ضرورت بهره‌برداری از بیمارستان امام حسن (ع) را دو چندان کرده است.

ساکی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی کاشان جزو بیمارستان‌های فرسوده منطقه به شمار می‌آید که ۸۰ درصد تجهیزات آن از بین رفته است، تصریح کرد: این بیمارستان معین شمال استان اصفهان محسوب می‌شود و بار درمانی شهرهای اطراف را علاوه بر منطقه به دوش می کشد و سال گذشته به ۲۵۲ هزار بیمار خدمت‌رسانی کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های درمانی منطقه کاشان بیمارستان بقیه‌الله است که عملیات اجرایی آن حدود پنج سال پیش کلید خورده است، اما با پیشرفت کندی که دارد مشمول مصوبات سفر نشد و ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز است تا این مرکز در خدمت درمان منطقه باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص راه‌اندازی مجدد «سی تی اسکن» بیمارستان نقوی گفت: با توجه به اهمیت این دستگاه در تشخیص و درمان بیماری‌ها، پس از شناسایی قطعه معیوب با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مالی از محل درآمد موقوفات مرحوم حاج محمد صادق نقوی، قطعه مورد نیاز به قیمت پنج میلیارد ریال تهیه و توسط شرکت پشتیبان روی دستگاه نصب و راه‌اندازی شد.

ساکی افزود: واحد سی تی اسکن این مرکز با پذیرش روزانه بیش از ۱۰۰ بیمار، آماده ارائه خدمات به بیماران با تعرفه دولتی است.

کد خبر 749393

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • عشق معلمی دَربیابان
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد