Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی فرخزاد روز چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات احداث نیروگاه سیکل ترکیبی بوئین زهرا، افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های استان توجه به محیط زیست بوده و تمامی طرح‌های عمرانی مستلزم به داشتن پیوست مطالعات زیست محیطی هستند که این پروژه نیز از این قاعده مستثنی نیست.
وی افزود: همچنین برای تامین آب نیروگاه به دلیل مشکلاتی از قبیل افت آب‌های زیر زمینی، فرونشست و وجود شکاف‌های عمیق در منطقه باید از حفر چاه جدید جلوگیری شود و تامین آب از طریق پساب تصفیه خانه فاضلاب صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول گفت: نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی بوئین زهرا از مهمترین طرح‌های سرمایه گذاری استان است که می‌تواند به اشتغال منطقه و توسعه صنایع کمک موثری کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: از مجموع ۱۲ نیروگاه در دست احداث کشور یک مورد به استان قزوین اختصاص یافته که این نیروگاه با همکاری و مشارکت وزارت نیرو با یک هزار میلیارد تومان اعتبار اولیه در شهرستان بویین زهرا ساخته می‌شود.
مجوز احداث این نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی در ۵۰ هکتار از اراضی غیر زراعی و بیابانی بوئین زهرا صادر شده است.
شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست استان قزوین استانداری قزوین وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست استان قزوین استانداری قزوین وزارت نیرو سازمان حفاظت محیط زیست استان قزوین استانداری قزوین وزارت نیرو بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • ایران جزو آسیب‌پذیرترین کشورها از بلایای طبیعی
  • هنرمندان برای حل مشکلات زیست‌محیطی پای کار آمدند
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه