Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@23:52:51 GMT

تالاب صالحیه البرز منطقه شکار ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۷۸۵۵

تالاب صالحیه البرز منطقه شکار ممنوع شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فردین حکیمی گفت: تالاب صالحیه به مدت ۵ سال، به عنوان منطقه شکارممنوع در استان البرز تصویب نهایی رسید.

حکیمی تصریح کرد: امسال به دلیل بارندگی‌های خوب شاهد جمع شدن آب در این تالاب بودیم که متاسفانه به دلیل تخریب دیواره‌های تالاب، حجم بالایی از آب تالاب تخلیه شد. همچنین با توجه به شروع فصل کشاورزی و آبیاری مزارع، امکان آبگیری تالاب میسر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اما با توجه به مسدود شدن کانال زهکش، از این به بعد با شروع فصل بارندگی‌ها و لایه‌روبی کانال‌های خاکی منتهی به تالاب و همکاری دستگاه‌های مسئول، تلاش خواهد شد آبگیری مناسبی در تالاب صالحیه صورت گیرد تا در تابستان با مشکل کم‌آبی و خشک شدن احتمالی تالاب نباشیم.

حکیمی همچنین اظهار کرد: راه‌اندازی پایشگاه آنلاین تالاب، اجرای طرح حفاظت، قرق و احیای تالاب، لایه‌روبی کانال‌های خاکی، تثبیت دیواره‌های تالاب، مسدود کردن کانال‌های زهکش، شروع عملیات ساماندهی شترهای سرگردان، تثبیت مرز تالاب به لحاظ عدم تداخل با مستثنیات اشخاص، مطالعات تعیین نیاز آبی و برنامه عمل احیا انجام و امکان سنجی استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب شهری به‌عنوان منبع پایدار تامین آب برای تالاب، راه‌اندازی سایت پرنده‌نگری از برنامه‌های آتی محیط زیست است که تلاش داریم با تخصیص اعتبارات استانی و ملی، تا پایان سال جاری تحقق یابد.

کد خبر 535386 برچسب‌ها استان البرز تالاب محیط زیست ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز تالاب محیط زیست ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)

گل حکیمی به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • شکار موش کور توسط گرگ (فیلم)
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • لحظات تلاش مار پیتون برای شکار نگهبان!
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • آبگیری بخشی از تالاب هامون و خوشحالی ‌مردم سیستان
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است