Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:21:10 GMT

آتش‌سوزی کوه برچک دشتستان مهار شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۸۲۱۰

آتش‌سوزی کوه برچک دشتستان مهار شد

غلامرضا منتظری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این آتش‌سوزی از ساعت 21 دوشنبه شب آغاز و تا ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه ادامه داشت.

وی بیان کرد: با توجه به سخت گذر بودن منطقه با هماهنگی انجام شده با سازمان جنگل‌ها و مراتع و وزارت دفاع یک فروند بالگرد نفر بر عصر روز سه شنبه به منطقه آمد و نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی که برای مهار آتش تلاش می کردند را به ارتفاعات انتقال داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتظری اضافه کرد: این آتش‌سوزی پس از ۳۶ ساعت تلاش این نیروها اکنون مهار شد و کارشناسان در حال بررسی مساحت سوخته و میزان خسارت ناشی از این آتش‌سوزی هستند.

روستای طلحه از توابع بخش کوهستانی بوشکان شهرستان دشتستان است.

از اول سال جاری تاکنون با توجه به پوشش گیاهی مناسب، گرما، وزش باد و برخی عوامل انسانی بخشی از مراتع استان بوشهر طعمه حریق شده‌است.

برچسب‌ها بوشهر مراتع آتش سوزی پروندهٔ خبری آتش‌سوزی در مراتع بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مراتع آتش سوزی بوشهر مراتع آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان