Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون والیبال برای تیم ملی بانوان فعلا مذاکره‌ای با مربی خارجی نداشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی بانوان از ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی کشورمان خواست تا اگر گزینه‌ای دارد به ایران معرفی کند.

ولاسکو یک مربی معرفی کرده و رزومه او نیز به ایران ارسال شده اما فدراسیون والیبال فعلا مذاکره‌ای با این مربی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه برنامه بین‌المللی والیبال بانوان با توجه به بحران کرونا هنوز مشخص نیست، فدراسیون والیبال در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای هدایت ملی‌پوشان کشورمان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال بانوان مربی تیم ملی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: موریس موتا پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین اسفندیار دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مدت زیادی نیست که من به اردوی تیم ملی ملحق شده‌ام. بر اساس چیزی که از تمرینات تیم ملی متوجه شدم آقای پائز برای رسیدن به نتیجه دلخواه فدراسیون، بازیکنان و مردم انگیزه‌های فراوانی دارد. ایشان تمام توان خود را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی را ارائه می‌دهد تا در آماده‌ترین شکل ممکن به مسابقات لیگ ملت‌ها اعزام شویم. قطعاً بچه‌ها دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و به نوعی این کار نشدنی را انجام دهیم. اگر تیم به المپیک برود شرایط متفاوت خواهد شد و دوباره نگاه‌ها به سمت والیبال بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: قطعاً تمام توان خود را می‌گذاریم و امیدوارم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم تا هم خواسته‌های فدراسیون برآورده شود و هم به چیز‌هایی که خودمان می‌خواهیم برسیم و در آخر اینکه مردم نیز از مار راضی باشند.

اسفندیار درباره ترافیک بالای پست قدرتی در تیم ملی افزود: من هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی ذخیره باشد. قطعاً من تمام توان خودم را می‌گذارم تا به تیم ملی که همه سرباز آن هستیم کمک کنم. اگر همراه تیم باشم که تمام توان خود را می‌گذارم و اگر نباشم انرژی خود را به تیم می‌دهم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

دیگر خبرها

  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت