Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندران- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران از دستگیری ۴ نفر در رابطه با توزیع داروی تقلبی کرونا با مبالغ گزاف خبر داد.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر محمدرضا شیران بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه در این ارتباط ۲ پزشک و ۲ عرضه کننده به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار کرد: توزیع کنندگان داروی تقلبی وقتی موفق به اخذ مجوز قانونی نشدند، بصورت غیرقانونی دست به عرضه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه سهم ماسک استان مازندران از طریق کارخانه ای در کلاردشت تامین می شود، گفت: کارخانه مذکور نتوانسته بصورت کامل به تعهداتش عمل کند و کمبود پارچه را علل اصلی این ماجرا اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه موظف است روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک تحویل دهد، افزود: با توجه به اینکه گزارشاتی رسیده بود که کارخانه مذکور اقدام به توزیع خارج از شبکه کرده است، با حکم دادستانی موفق شدیم تولیدات این کارخانه را به مدت ۳ ماه توقیف کنیم.

شیران با بیان اینکه به تعداد کثیری از تولیدکنندگان، مجوز تولید ماسک دادیم و بر روند تولید و توزیع نظارت مستمر داریم، یادآور شد: تولیدکنندگان ماسک نمی توانند خودشان توزیع را انجام دهند و در این راستا باید با شبکه های توزیع قرارداد منعقد کنند که این مساله موجب افزایش قیمت ماسک می شود.

وی در پاسخ به سوال قدس آنلاین در رابطه با مشکلات بیماران خاص در تهیه داروی موردنیازشان توضیح داد: قیمت بالا، حاشیه سود پایین، بازپرداخت طولانی مدت بیمه ها و مالیات موجب شده تا داروخانه ها تمایلی برای توزیع داروی اینگونه بیماران نداشته باشند و در این راستا بوسیله ۳ داروخانه ۱۳ آبان و ۳ داروخانه هلال احمر، توزیع داروی بیماران خاص را انجام می دهیم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کرونا دارو داروی تقلبی مازندران دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیماران خاص ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رضا غلامی درباره عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران از مهرماه سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: برای تنظیم بازار کالا‌های اساسی مازندران، ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های استان شد.

وی افزود: با توجه به افزایش جوجه ریزی در سال گذشته، این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۸۹۸ تن مرغ با اتحادیه، شرکت‌های تعاونی، زنجیره‌های تولیدی و تولیدکنندگان عمده اقدام کرد که ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با بیان اینکه علیرغم مشکلات زیاد در تامین گوشت قرمز منجمد در سال گذشته این اداره کل نسبت به توزیع ۱۵۱ تن گوشت گوساله منجمد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام کرد و توانست در کنترل بازار گوشت قرمز موثر باشد، تصریح کرد: برای حمایت از مصرف کنندگان، ۸۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شد که در تنظیم بازار این کالا نقش مهمی داشت.

این مسوول ادامه داد: با توجه به حجم بالای تولید گوشت مرغ در استان با هماهنگی این اداره کل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، ۲۶ هزار تن گوشت مرغ گرم برای میدان بهمن تهران ارسال شد که تاثیر بسزایی در کنترل قیمت مرغ در ایام پایانی سال در استان تهران داشت.

وی اضافه کرد: از موجودی گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان و از محل خرید، هزار و ۹۴ تن به سایر استان‌ها ارسال شد که برای کنترل بازار گوشت مرغ منجمد در کشور نیز اثربخش بود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران تصریح کرد: این اداره کل در این مدت ۱۰۱ هزار تن نهاده به مرغداران و دامداران استان توزیع کرد که ۵۰ درصد آن کنجاله بود.

وی با بیان اینکه واردات نهاده‌های دامی از کشور‌های همسایه شمالی علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور به کالا از کریدور شمال جنوب، موجب افزایش فعالیت بنادر استان، ایجاد اشتغال و کاهش هزینه حمل کالا در استان‌های شمالی کشور شد، گفت: در این مدت ۵۵ هزار تن ذرت ثبت سفارش شد و دو کشتی محموله ذرت به وزن ۶ هزار و ۷۹۰ تن به بندر رسید و ۲۱ مورد بارنامه جو به وزن ۵۲ هزار و ۵۸۷ تن از بندر ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • آیا کیفیت داروهای ایرانی با خارجی یکسان است؟/ چرایی مشکلات تهیه داروی خارجی برای برخی از بیماران
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • کشف محموله دارو در زابل
  • ۷۲۷ هزار قرص و داروی خارج از شبکه توزیع در زابل کشف شد