Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه روحانیت مبارزبا اشاره به شرایط نامساعد اقتصادی مردم که معیشت مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر را هدف قرار داده است، گفت: مسئولان اگر به فکر حل مشکل مردم نباشند باید شاهد بی اعتمادی ملت به حاکمیت، دولت و مسئولان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید «رضا اکرمی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت تابناک با انتقاد از رویه در پیش گرفته شده در مجلس یازدهم، اظهار کرد: آنچه به ذهن بنده است و در شرایط فعلی به نظرم باید مدنظر دوستان در نهادهای اجرایی، قانونگذاری و نظارتی قرار گیرد این است که ما در یک کشتی قرار دهیم که باید آن را از اقیانوس متلاطم عبور دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولی که در قبال مردم بی‌تفاوت باشد؛ شرعا و قانونا باید جواب پس بدهد

وی افزود: هرکسی نسبت به مسائل و مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد بی تفاوت باشد و این بی مسئولیتی و بی تفاوت سبب ضربه زدن به مردم شود بداند که شرعا و قانونا در قبال مردم مسئول است و باید جواب پس بدهد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره رویکردهایی که باید در مجلس یازدهم لحاظ شود، بدون شک انتظار است نمایندگان در عملکردها و اظهارنظرهای خود تجدیدنظر جدی را اتخاذ کنند و با تصمیم‌گیری و وضع قوانین درست و منطقی در جهت بهبود وضعیت فعلی کشور با همراهی دولت وارد عمل شوند.

دامن زدن به اختلافات یعنی تحقق نقشه دشمن

اکرمی به انتقاد از برخی اختلاف نظرها در کشور، خاطرنشان کرد: وضعیت امروز ایران در داخل و خارج کشور به شکلی نیست که ما به اختلاف نظرهای داخلی دامن بزنیم از این رو بهتر دوستان در مسیر تحقق نقشه‌های دشمن حرکت نکنند.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های بالایی از نظر طبیعی و غیر طبیعی در کشور ما وجود دارد تاکید کرد: ما به پشتوانه ملت انقلابی بدون شک  و با تکیه بر اقتصاد داخلی و کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی می توانیم بر مشکلات فائق شویم، اما تحقق این مهم نیازمند خرد جمعی است.

استیضاح رئیس‌جمهور جز شادی دشمن عایدی نداشت

این نماینده سابق مجلس با بیان برخی توصیه ها به پارلمان نشینان دوره یازدهم، گفت: دوستان بدانند طرح مسائلی حاشیه‌ای چون استیضاح رئیس‌جمهور در مقطع فعلی جز شاد کردن دشمن هیچ عایدی برای کشور ندارد.

وی به وضعیت بغرنج برخی اقشار کم توان جامعه به دلیل وجود مشکلات اقتصادی فراوان در کشور اشاره و یادآوری کرد: مردم بار مشکلات اقتصادی بسیار سختی را تحمل می کنند و بدون شک از اینکه مسئولان به جای حل دغدغه‌های آنها به مسائل فرعی می پردازند، گله دارند.

مشکلات حل نشود، فاجعه برای کشور پیش می‌آید

اکرمی در پاسخ به این سئوال که حاکمیت، دولت، مجلس و سایر نهادها و مجموعه های مسئول در شرایط سخت اقتصادی فعلی کشور چه باید بکنند، خاطر نشان کرد: در این برهه حساس باید دغدغه و نگرانی همه نهادها حل مشکلات مردم باشد؛ از این رو اگر رویه ای جز این در دستور کار مسئولام باشد جای سوال است.

وی در عین حال تصریح کرد: همه نهادها باید دست به دست هم دهند و جلوی تخلفات را بگیرند تا فشاری که امروز بر دوش مردم سنگینی می‌کند، حل شود؛ چرا که اگر این مهم محقق نشود به زودی باید شاهد عدم اعتماد مردم به حاکمیت، دولت و مسئولان باشیم که این رویکرد فاجعه ای بزرگ برای جمهوری اسلامی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه سیدرضا اکرمی هشدار به مسئولان مشکلات اقتصادی مردم اعتماد به نظام استیضاح رئیس جمهور حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشترک اعضای هیئت وزیران به ریاست حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

رئیس جمهور در این مراسم طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

وی در خصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

خبر در حال تکمیل...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • عضو روحانیت مبارز: بَرج‌مان از خرج‌مان بیشتر است
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید