Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در بازدید از مجتمع ترام چاپ واقع در منطقه صنعتی رازی شهرضا گفت: بخش خصوصی ظرفیت‌های فراوانی داشته که لازم است دیده و نسبت به رفع موانع موجود در مسیر تولید اقدام شایسته صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «رمضانعلی معتمدی» در بازدید از مجتمع ترام چاپ با تسلیت ایام شهادت امام محمدباقر(علیه السلام) از حضور و بازدید از این مجموعه اظهار خرسندی نمود و با اشاره به نامگذاری سال به نام جهش تولید گفت: بخش خصوصی ظرفیت‌های فراوانی داشته که لازم است دیده شود و نسبت به رفع موانع موجود در مسیر تولید اقدام شایسته صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تقویت بخش خصوصی را تقویت نظام دانست و تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) تاکیدات فراوانی مبنی بر تقویت بخش خصوصی و رونق تولید داشته و دارند و استاندار اصفهان نیز نسبت به حمایت و تسهیل گری بخش خصوصی اهتمام ویژه‌ای داشته و تاکیدات لازم را به دستگاه‌های اجرایی کردند.

 

وی با ابراز خرسندی از حضور مجتمع ترام چاپ در استان اصفهان و با تقدیر از فعالیت‌های این مجتمع تصریح کرد: مجتمع ترام چاپ، مجموعه‌ای پویا، رو به جلو، آینده نگر و به روز بوده و افق فعالیت این مجموعه بسیار مطلوب است و امیدواریم برنامه‌های توسعه‌ای مجتمع ترام با موفقیت اتفاق بیفتد.

 

حجت الاسلام معتمدی داشتن پیوست‌های فرهنگی، رسانه‌ای، سلامت، اقتصادی، اجتماعی و رفاهی را از جمله زیرساخت‌های مجتمع ترام یاد و بر تقویت آنها تاکید کرد.

 

«علیرضا احمدی» مدیرعامل ترام چاپ نیز در این بازدید به بیان توضیحاتی پیرامون روند فعالیت این چاپخانه پرداخت و گفت: ترام چاپ بزرگترین سایت چاپ کشور بوده و در خاورمیانه نیز از نظر وسعت سایت در رتبه نخست قرار داریم و با وجود تحریم‌ها توانستیم از ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا در این مجموعه بهره ببریم./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجتمع چاپ چاپخانه چاپخانه داران بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوب گفت: با برنامه‌ریزی و اقدام‌های شاخص در سال ۱۴۰۲، دوره تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه کاهش یافت و بیش از ۴ میلیارد مترمکعب گاز به تولید این مجموعه افزوده شد.

به گزارش شانا، احمد باهوش در این باره توضیح داد: با کاهش دوره تعمیرات اساسی از معادل ۱۵ روز توقف کامل مجتمع به حدود ۹ روز در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، که همسو با برداشت حداکثری از مخزن مشترک پارس جنوبی انجام شد، بیش از ۴ میلیارد مترمکعب به خوراک مجتمع و تولید گاز افزوده شد.

وی افزود: تولید و تزریق گاز شیرین سراسر پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی به خطوط سراسری در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال پیش از آن، بیش از ۳ درصد افزایش تولید داشت که این موضوع با انجام اقدام‌های نوآورانه، استفاده ۹۰ درصدی از کالاهای ایرانی و تلاش و مجاهدت کارکنان و متخصصان ثبت شد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید گوگرد مرغوب دانه‌بندی‌شده پارسال در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه بیش از ۶۴۰ هزار تن بود که این مقدار، افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت. 

به گزارش شانا، پارسال بیش از ۲۲۵ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی از سکوهای سرچاهی میدان مشترک پارس جنوبی دریافت شد که با استفاده از توان، دانش و نوآوری کارگران و متخصصان خط مقدم جبهه اقتصادی، بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب در مجتمع پارس جنوبی شیرین‌سازی و به خطوط سراسری تزریق شد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه