Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید قادری در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کریدور گردشگری بیستون- طاقبستان اظهار داشت: بر اساس آخرین مباحث مطرح شده در کارگروه سرمایه گذاری قرار شد استاندار به یکی از معاونین خود در این راستا حکمی را ابلاغ کند و بر اساس سناریوی انتخاب شده توسط استاندار، پروژه در پیش گرفته شود.

وی افزود: به این منظور سه سناریو طراحی شده که بر مبنای یکی از آنها به منظور اجرای طرح باید یک شرکت عمرانی تأسیس شود تا نسبت به انجام امور زیرساختی اقدام کند، همچنین می‌توان با اتخاذ مشاور از سوی اداره کل نظارت‌هایی را بر دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اعمال کرد یا دستگاه‌های زیرساختی استان هر کدام بخشی از کار را بر عهده بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: هر کدام از این سناریوها انتخاب شود پروژه بر اساس آن پیش خواهد رفت و در حال حاضر منتظر انتخاب آن توسط استاندار هستیم.

قادری بیان داشت: این پروژه بسیار بزرگ است امیدواریم که امسال وارد فاز جدیدی شود.

این مسئول عنوان کرد: گام نخست پروژه تکمیل طرح مطالعاتی بود که انجام شده همچنین قطعه بندی اراضی برای گردشگری و چارچوب کار از نظر حجم سرمایه گذاری، عملیات زیربنایی و زیرساختی نیز تعیین شده است و باید وارد فاز اجرایی شود.

وی با بیان اینکه باید دید بر اساس واقعیت‌های بودجه‌ای کدام یک از سناریوهای تعیین شده قابلیت اجرا دارد، ادامه داد: اعتبارات برآورد شده برای اجرای پروژه مذکور بر اساس آمار و اطلاعات سال ۹۶ بوده که بر آن اساس ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی لازم است اما در حال حاضر این رقم بسیار متفاوت خواهد بود و بروزرسانی می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: بروزرسانی این اعداد کار سخت و زمان بری نیست بلکه در اسرع وقت پس از انتخاب سناریو انجام خواهد شد.

کد خبر 4984003

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بیستون طاق بستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه ستاد مقابله با کرونا ازدواج بیرجند مجلس شورای اسلامی عید سعید قربان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس کل دادگستری استان در دومین جلسه ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه چند کارگروه تخصصی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شده است گفت:وظیفه کارگروه تسهیل وستاداجرایی اقتصادمقاومتی دادگستری باید روی این موضوع متمرکزشوند که موانع ومشکلات بخش تولید باید قبل از ورود ظرفیت‌های مردمی برای سرمایه گذاری شناسایی وبر طرف شوند چرا که موانع علاوه بر هدررفت وقت باعث ازبین سرمایه افراد می‌شود واز طرفی برای بقیه سرمایه گذاران ناامیدی ایجاد می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حجت الاسلام اسدالله جعفری با بیان این موضوع که استان اصفهان با داشتن ۱۰ هزار واحدصنعتی وتولیدی قطب صنعت کشور است افزود: تعدادی از این واحد‌های صنعتی مشکلاتی دارند که یا مربوط به بانک‌ها ویا امور مالیاتی و فرایند صدور مجوز‌ها است لذا بررسی مسائل ومشکلات واحد‌های تولیدی در جلسات تنها می‌تواند مشکل تعدادی را حل کند بنابراین باید بصورت مسئله محور آنها را دنبال کرد تا مشکل خیلی از واحد‌ها برطرف شود.

دیگر خبرها

  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین مزرعه بادی فراساحلی بریتانیا
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد