Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف زنجیره ای ۱۴ دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ٠٠:٢٧ دقیقه بامداد روز جاری حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به خروجی میدان معلم به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ایستگاه شماره ۱۴ به محل اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیدند گفت: آتش نشانان مشاهده کردند که ۱۴ دستگاه خودرو از انواع خودروهای سواری، با یکدیگر برخورد کرده بودند که برخی برخورد ها شدیدتر و منجر به خسارات بیشتری شده بود.

ملکی افزود: دو خانم و یک آقا دچار مصدومیت شده بودند که پیش از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بودند.

وی گفت: محل ایمن سازی و خودرو ها محلی امن منتقل شدند. دو خانم نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی تاکیدکرد: البته تعداد خودروهای تصادفی از این تعداد بیشتر بود اما برخی خودشان توافق کردند و از محل رفتند.

وی با بیان اینکه عوامل انتظامی و شهرداری نیز در محل حضور داشتند، گفت: بررسی ها مشخص کرد که ریختن مقداری ضایعات مرغ احتمالا به دلیل حمل غیر اصولی آن باعث شده که معبر لغزنده شود. همین موضوع باعث برخورد خودروها شده بود.

 

حالا که اینجا هستید...

تین‌نیوز از مخاطبانش درخواست کوچک اما مهمی دارد. ما در پایگاه خبری صنعت حمل‌و‌نقل همواره سعی داشتیم جامع‌ترین اخبار، تحلیل‌ها و گزارش‌ها را مطابق با واقعیات و توجه به اصل بی‌طرفی رسانه تهیه و اطلاع‌رسانی کنیم. اما حوزه‌ی حمل‌و‌نقل بسیار گسترده است و پوشش دقیق و متمرکز همه‌ی آن کاری بس دشوار. بنابراین تصمیم براین گرفتیم که روی بخش‌هایی از این حوزه بیشتر تمرکز کنیم که اولویت و دغدغه اصلی مخاطبانمان است و مشکلات این حوزه‌ها را با فوریت بیشتری از مسئولان پیگیری کنیم. بنابراین پرسشنامه‌ای تهیه کردیم که اولویت شما در حوزه بزرگ حمل و نقل را مشخص می‌کند حال تنها قدمی که مانده این است که با پر کردن این پرسشنامه ما را در این مسیر یاری کنید. «راه روشن است.»؛ اگر شما راهنمای ما باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 احمد وحیدی؛ وزیر کشور به همراه معاون عمرانی شهردار تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه 18 بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

مختصات دقیق "پروژه بزرگراه شهید بروجردی" چیست؟ + فیلم

براساس این گزارش، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18 تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید. «پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) 9 کیلومتر است.

در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول 3/7 کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو بر اثر سرعت غیر مجاز در بزرگراه تهران
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • انقلاب آمازون در حوزه بسته‌بندی به کمک هوش مصنوعی