Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطلاعیه ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی منتشر شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نظر به اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی و محلی به منظور انتخاب رئیس فدراسیون در سال 1399 برگزار خواهد شد، بدین وسیله از کلیه افراد واجد شرایط علاقمند به احراز پست ریاست فدراسیون دعوت به عمل می‌آید برای دریافت فرم ثبت نام اولیه و ارائه مدارک مورد نیاز از تاریخ  11 تا 25 مرداد ماه 1399 به مدت 10 روز کاری از ساعت 9 تا 13:30 به دبیرخانه مجمع واقع در تهران، خیابان بلوار کشاورز، خیابان حجاب ، پلاک 27 طبقه سوم فدراسیون روستایی و بازی‌های بومی و محلی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتصاب سرپرست دبیری فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی

شرایط و مدارک مورد نیاز:
1- تصویر پشت و روی کارت ملی
2- تصویر از تمام صفحات شناسنامه
3- تصویر از تمام صفحات گذرنامه
4- تصویر پشت و روی کارت پایان خدمت یا معافیت و یا مدرک قانونی جایگزین برای آقایان
5- سه قطعه عکس 4×6 جدید
6- دارا بودن حداقل 30 سال و حداکثر70 سال
7- ارائه تصویر حداقل مدرک کارشناسی ارشد و یا هم طراز مورد تائید وزارت علوم، تحقیات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
8- ارائه آخرین حکم کارگزینی در صورت اشتغال در دیگر نهادها، سازمان ها و ارگان‌های دولتی یا غیر دولتی
9- ارائه گواهی عدم سوء پیشینه (حداکثر تا یک هفته پس از آخرین روز ثبت نام)
10- ارائه گواهی عدم اعتیاد به مواد مخدر
11- دارا بودن سابقه قابل قبول مدیریت بر اساس تبصره 2 ذیل ماده 6 آئین نامه انتخابات فدراسیون های ورزشی
12- ثبت نام از افراد دو شغله، بازنشسته و بازخرید شده منوط به ارائه مجوز و مستندات قانونی مورد نیاز است.

(ارائه اصل مدارک ) مذکور به هنگام ثبت نام الزامی است.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش بیشتر بخوانید... سعیدی: باید عقب‌ماندگی‌های کمیسیون ورزشکاران جبران شود/ با بخشنامه و دستور نمی‌توان همدلی و انسجام ایجاد کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سعیدی: باید عقب‌ماندگی‌های کمیسیون ورزشکاران جبران شود/ با بخشنامه و دستور نمی‌توان همدلی و انسجام ایجاد کرد واژه های کاربردی مرتبط ورزش پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طارمی با بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تمرین کرد ۲ رونالدو مقابل حریف بعدی یوونتوس بازی نمی‌کند/ پایان کورس کریس و ایموبیله؟ ۳ شفیعی: خیلی از جوان‌های سایپا به پیراهن تیم ملی می‌رسند/ برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام ۴ CAS اسامی باشگاه‌های خواهان پابرجا ماندن مجازات منچسترسیتی را فاش کرد ۵ سری A | اینتر با پیراهن جدید در سن‌سیرو بر ناپولی غلبه کرد ۶ آلکنو: پاسخ من به پیشنهاد ایران منفی بود/ به زمان بیشتری برای فکرکردن نیاز دارم ۷ آغاز مجدد تمرینات پرسپولیس با حضور انصاری ۸ اعلام زمان دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی مهمترین اخبار ورزشی سعیدی: باید عقب‌ماندگی‌های کمیسیون ورزشکاران جبران شود/ با بخشنامه و دستور نمی‌توان همدلی و انسجام ایجاد کرد افشاردوست: نباید در توانایی‌های آلکنو شک کرد/ لهستانی‌ها کاملا با برنامه پیش می‌روند سهم ناچیز ورزش ایران از کرسی‌های بین‌المللی| بدیعی: داشتن کرسی می‌تواند جلوی تضییع حق یک کشور را بگیرد عبور متقاضیان حضور در لیگ برتر کشتی از مرز ۲۰ تیم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک تذکر مجلس به وزارت اقتصاد برای حراست از سرمایه مردم در بورس رسانه‌های آمریکا: واشنگتن از بحرانی شدن روابط خود با پکن به شدت آسیب خواهد دید آمادگی بسیج برای حل مشکلات مردم در مناطق مرزی/ ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای محرومان با همکاری بسیج مستضعفین وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش ورزش روستایی و بازی های بومی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی

انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار است با اساسنامه ارسالی به فدراسیون جهانی برگزار شود اما با این وجود باز هم ابهاماتی وجود دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک که حدود سه سال (۳۴ ماه) است که بدون رییس اداره شده و بلاتکلیف است، قرار است ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ و با همان کاندیداهای ثبت نام شده در دوره قبل انجام شود.

زهرا اینچه درگاهی، حبیب نوظهوری و عابد حقدادی کاندیداهای حاضر در این مجمع انتخاباتی خواهند بود.

ایسنا در مورد این انتخابات پر حرف و حدیث نوشته است؛ موضوع مهم در انتخابات این فدراسیون استفاده از اساسنامه‌ای است که در سال ۱۳۹۶ به تصویب فدراسیون جهانی رسیده است. در اساسنامه ترجمه شده توسط فدراسیون ژیمناستیک که ممهور به مهر مترجم رسمی قوه قضاییه است تفاوت‌هایی با اساسنامه مصوب فدراسیون های آماتوری ورزش کشور که به تصویت هیات دولت رسیده است، مشاهده می‌شود.

در اساسنامه به تصویب رسیده و ارسالی به فدراسیون جهانی، مدیران عامل باشگاه های شرکت کننده در بالاترین سطح مسابقات باشگاهی مردان کشور، مدیر عامل پنج باشگاه برتر بالاترین سطح مسابقات باشگاهی زنان کشور، نمایندگان فدراسیون ورزش دانش آموزی، دانشگاهی، کارگری و نیروهای مسلح بدون حق رای مجاز، رییس سازمان ورزش شهرداری اضافه شده است.

همچنین تعداد ورزشکاران به ۳ مرد و ۳ زن، تعداد مربیان و داوران به یک زن و یک مرد، افزایش پیدا کرده است. همچنین یک نفر از اتباع ایرانی حاضر در مجامع مدیریتی بین المللی ژیمناستیک به اعضاء مجمع اضافه شده و در پایان ۳ کارشناس خبره که به پیشنهاد هیات رییسه و تایید رییس مجمع انتخاب می شوند – که حداقل یکی از آنها باید از زنان باشد- به اعضاء مجمع اضافه شده است.

اینها بخشی از تفاوت‌های این دو اساسنامه است اما جدا از تفاوت هایی که در این دو اساسنامه وجود دارد شنیده شده تاکنون حتی برای انتخابات پیش رو طبق اساسنامه اختصاصی فدراسیون ژیمناستیک عمل نشده است.

به طور مثال طبق بند ۵ ماده ۱۶ این اساسنامه، تنها رؤسای هیأت‌های استانی حق رأی در مجمع فدراسیون را دارند اما برای ۷ سرپرست هیأت استانی که همگی به تازگی توسط مسئول و سرپرست فعلی فدراسیون منصوب شده‌اند دعوتنامه حضور در مجمع ارسال شده است.

همچنین برخی دیگر از هیات‌ها که حتی سرپرست هم ندارند در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

طبق تبصره ۴ ماده ۱۶ این اساسنامه، باشگاهای برتر حاضر در آخرین مسابقات لیگ کشور عضو مجمع هستند اما هیچ یک از این باشگاها که در سال ۱۴۰۲ در لیگ‌های هنری، ترامپولین، آکروژیم و لیگ ریتمیک ۱۴۰۱ به عنوان آخرین رویداد حضور داشته و حائز رتبه‌های برتر شده‌اند به مجمع دعوت نشده‌اند، اما باشگاه‌های حاضر در سال‌های ۱۴۰۰ (۱۲ رای) و بعضی باشگاه‌های فاقد مجوز و رتبه در مسابقات لیگ‌های کشور دعوت شده‌اند.

با این شرایط بنظر می‌رسد وزارت ورزش و معاون قهرمانی آن باید پیش از برگزاری مجمع به این مسائل رسیدگی کنند تا با شکایت احتمالی برخی کاندیداها، دوباره انتخابات فدراسیون ژیمناستیک لغو نشود.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی