Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق گفت: بند یک ماده ۴۸ برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، مدیریت شهری را ملزم به طراحی، احداث و تقویت عرصه‌های عمومی و یادمانی کرده است تا به این ترتیب فضاهای شهری پایتخت به ویژه خیابان‌های اصلی و پرتردد از مسیرهای مناسب سازی شده برای همه شهروندان اعم از عابران پیاده، دوچرخه سواران و افراد کم توان جسمی برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابلاغ نقشه‌های اجرایی یاد شده را ماحصل برگزاری جلسات هماهنگی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران با شهرداران مناطق ۱، ۲، ۴ و ۶ دانست و یادآور شد: نقشه‌های اجرایی مسیرهای پیاده و دوچرخه که علاوه بر معاونت فنی و عمرانی به تأیید معاونت‌های هماهنگی امور مناطق، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست و شهرسازی و معماری نیز رسیده است، برای اجرا تا پایان آبان ماه امسال ابلاغ شده است.

صبوری با تاکید بر اینکه توافق با شهرداران مناطق در زمینه نهایی ساختن نقشه‌های اجرایی طرح مذکور، در قالب برگزاری نشست‌های هماهنگی ادامه خواهد یافت، خاطرنشان ساخت: بهسازی مسیرهای پیاده و احداث مسیرهای دوچرخه در قالب یک رینگ پیوسته ۵۰۰ کیلومتری تعریف و طراحی شده است و از این رو نقشه‌ها و نشانی‌های پیشنهادی سایر مناطق نیز متعاقباً ابلاغ می‌شود.

کد خبر 4985857

منبع: مهر

کلیدواژه: دوچرخه سواری مناسب سازی معابر صفا صبوری دیلمی مسیر دوچرخه سواری وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه محسن حاجی میرزایی سازمان تامین اجتماعی دستگیری سارق بنیاد شهید و امور ایثارگران ازدواج پیش بینی وضعیت هوا قوه قضائیه سرهنگ نادر رحمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد