Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:15:36 GMT

۲۱ ایالت آمریکا در وضعیت قرمز بحران کرونا

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۸۹۴۰

۲۱ ایالت آمریکا در وضعیت قرمز بحران کرونا

جدیدترین آمارهای فدرال نشان می‌دهد ۲۱ ایالت آمریکا هم اکنون در منطقه قرمز از نظر شیوع ویروس کرونا قرار دارند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، آمارهای جدید فدرال نشانگر این واقعیت است که 21 ایالت آمریکا در شرایط کنونی در وضعیت قرمز بحران شیوع ویروس کرونا قرار دارند و طی هفته گذشته از هر 100 هزار نفر بیش از 100 نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌اعتمادی آمریکایی‌ها به آمار کاخ سفید درباره کرونا

 

بر اساس این گزارش، ایالت‌های مذکور شامل آلاباما، آریزونا، کانزاس، کالیفرنیا، فلوریدا، جورجیا، آیداهو، آیوا، لوییزیانا، می سی سی پی، میسوری، نوادا، کارولینای شمالی، داکوتای شمالیف اوکلاهما، کارولینای جنوبی، تنسی، تگزاس، یوتا و ویسکانسین است.

در حالی که این گزارش فدرال خواستار اعمال محدودیت‌های بیشتر در این ایالت‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا شده است، ولی ترامپ خواستار آن است که ایالت‌های بیشتری برای بازگشایی فعالیت‌های عادی و روزمره تلاش کنند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 بیشتر بخوانید... بی‌اعتمادی آمریکایی‌ها به آمار کاخ سفید درباره کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بی‌اعتمادی آمریکایی‌ها به آمار کاخ سفید درباره کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۲ واکنش آمریکا به رزمایش بزرگ موشکی و دریایی سپاه پاسداران ۳ کلافه شدن صهیونیست‌ها از جنگ روانی استادانه حزب الله ۴ گاف بزرگ نتانیاهو در مزارع شبعا؛ معرفی دختر ۱۹ ساله اسرائیلی به عنوان مقصر! ۵ وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند ۶ دادستان کل آمریکا دلیل رفتن ترامپ به پناهگاه کاخ سفید را فاش کرد ۷ دیپلمات ارشد آمریکایی: نگران برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران هستیم ۸ اردن سفیر جمهوری آذربایجان را احضار کرد مهمترین اخبار بین الملل ترسی که به رسوایی ختم شد؛ در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی چه اتفاق افتاد؟ پیروزی بایدن در انتخابات چه معنایی برای روسیه خواهد داشت؟ گزارش| شلوغ‌کاری مرزی، سناریوی اسرائیل برای فرار از انتقام حزب‌الله سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند مهمترین اخبار تسنیم گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک تذکر مجلس به وزارت اقتصاد برای حراست از سرمایه مردم در بورس رسانه‌های آمریکا: واشنگتن از بحرانی شدن روابط خود با پکن به شدت آسیب خواهد دید آمادگی بسیج برای حل مشکلات مردم در مناطق مرزی/ ساخت ۲۰۰ هزار مسکن برای محرومان با همکاری بسیج مستضعفین وعده رئیس‌جمهور برای توسعه پتروشیمی خراسان منتفی شد/ تیم‌داری صنایع ‌معنایی ندارد+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بین الملل کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۸۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است

به گزارش قدس آنلاین، شبکه آمریکایی «سی.بی.اس نیوز» به نقل از چند سند داخلی دولت فدرال این کشور نوشت، مقام‌های ارشد چند سازمان فدرال آمریکا اقدام به بررسی عملی بودن چند گزینه مربوط به اسکان گروهی از فلسطینی‌های ساکن غزه کرده‌اند که اعضای درجه یک خانواده آنها شهروندی یا اقامت دائمی  آمریکا را داشته باشند.

در این گزارش تصریح شد، یکی از گزینه‌های واشنگتن استفاده از برنامه موسوم به «برنامه پذیرش پناهجوی آمریکا» و اعطای وضعیت پناهندگی به کسانی است که توانسته‌اند از نوار غزه خود را به مصر برسانند.

این رسانه آمریکایی اعلام کرد هماهنگی با مصر به منظور خارج ساختن فلسطینی‌های بیشتر از غزه و اعطای پناهندگی به آنها در صورت داشتن خویشاوند آمریکایی، ضروری است.

رژیم صهیونیستی از زمانی که جنبش فلسطینی حماس در هفتم اکتبر گذشته عملیات «طوفان الاقصی» را در سرزمین‌های اشغالی به اجرا گذاشت، نوار غزه را آماج حملات بی‌رحمانه و بی‌وقفه خود قرار داده است.

آمارهای منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین حاکی از آن است که از آن زمان تا کنون بیش از ۳۴۵۰۰ فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند که عمدتا شامل زنان و کودکان می‌شوند. این حملات همچنین هزاران مجروح نیز در کنار تخریب‌های گسترده در این باریکه بر جای گذاشته  و اعمال محاصره از سوی صهیونیست‌ها نیز به ایجاد کمبودهای شدید مواد غذایی، آب و دارو منجر شده است.

سازمان ملل اعلام کرده با گذشت بیش از ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی و جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه ۸۵ درصد جمعیت این باریکه آواره شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • شبکه آمریکایی‌: بایدن به دنبال اعطای پناهندگی به برخی از آوارگان فلسطینی است
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • چرا سوخو-۳۵ روسیه از اف-۱۶ آمریکا پیشرفته تر است؟
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت