Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شروع مجدد تلاش‌های رئیس حزب جمعیت علمای اسلام برای همراه کردن احزاب بزرگ مردم و نواز علیه دولت اسلام آباد، نگرانی‌های او برای اتحاد احزاب آغاز شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای نیوز، «فضل الرحمان» رئیس حزب جمعیت علمای اسلام که پیش از این 2 تلاش ناموفق علیه دولت عمران خان داشته است باز هم برای متحد کردن احزاب اپوزیسیون فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بلاول بوتو زرداری» رئیس حزب مردم که در همین راستا با «شهباز شریف» رئیس حزب نواز دیدار کرده بود به نگرانی های شدید فضل الرحمان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اگر حزب نواز با اتحاد احزاب اپوزیسیون همکاری نکند این ائتلاف محکوم به شکست خواهد شد.

بلاول افزود: فضل الرحمان نگرانی بسیار شدیدی از عدم همراهی مسئولین دیگر احزاب اپوزیسیون دارد و همین باعث شده به صورت مکرر جویای وضعیت همراهی یا عدم همراهی حزب نواز و حزب مردم شود.

شهباز شریف در پاسخ به بلاول بوتو حضور خود در اعتراضات احزاب اپوزیسیون را به بهبود شرایط جسمانی خود مشروط کرد.

شهباز شریف افزود: فضل الرحمان از ما نیز گله دارد که در اعتراضات گذشته به شکل کامل و مشخص از او حمایت نکردیم.

هر دو طرف تاکید کردند: در اعتراضات نباید منحصرا شخصی مانند فضل الرحمان یا دیگران ریاست جمع را به عهده بگیرند و این مهم ترین شرط حضور آنها در اعتراضات است.

این دو حزب بزرگ پاکستان اضافه کردند: فضل الرحمان قصد دارد یک شبه دولت را ساقط کند ولی چنین چیزی میسر نیست و ما باید صرفا اعتراضات خود را اعلام کنیم.

گفتنی است در اعتراضات پیش فضل الرحمان او به دلیل عدم همراهی دیگر احزاب اپوزیسیون در میدان تنها شده و مقابل دولت شکست خورد.

تلاش مجدد احزاب اپوزیسیون پاکستان برای متحد شدن علیه دولتشکست مجدد اپوزیسیون پاکستان؛ بودجه پیشنهادی دولت با اکثریت آرا تصویب شداعتراض احزاب اپوزیسیون پاکستان به بودجه پیشنهادی دولتناامیدی کامل فضل الرحمان از احزاب اپوزیسیون پاکستان

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط عمران خان اخبار "پاکستان" بیشتر بخوانید... اعمال قوانین ویژه نظارت بر عملکرد خلبانان از سوی سازمان هواپیمایی پاکستان پاکستان ادعای تمدید مدت فعالیت رئیس سازمان بازرسی کشور را تکذیب کرد نخست وزیر پاکستان از کنترل کرونا در کشور خبر داد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اعمال قوانین ویژه نظارت بر عملکرد خلبانان از سوی سازمان هواپیمایی پاکستان پاکستان ادعای تمدید مدت فعالیت رئیس سازمان بازرسی کشور را تکذیب کرد نخست وزیر پاکستان از کنترل کرونا در کشور خبر داد واژه های کاربردی مرتبط عمران خان اخبار "پاکستان" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ سی‌ان‌ان: نیروهای آمریکایی در منطقه از ترس رزمایش سپاه در پناهگاه خوابیدند ۲ واکنش آمریکا به رزمایش بزرگ موشکی و دریایی سپاه پاسداران ۳ کلافه شدن صهیونیست‌ها از جنگ روانی استادانه حزب الله ۴ گاف بزرگ نتانیاهو در مزارع شبعا؛ معرفی دختر ۱۹ ساله اسرائیلی به عنوان مقصر! ۵ وحشت از حزب الله،ارتش اسرائیل را به جنگ با سایه‌ها کشاند/ اشغالگران مجددا در مرز لبنان آتش گشودند ۶ دادستان کل آمریکا دلیل رفتن ترامپ به پناهگاه کاخ سفید را فاش کرد ۷ دیپلمات ارشد آمریکایی: نگران برداشته شدن تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران هستیم ۸ اردن سفیر جمهوری آذربایجان را احضار کرد مهمترین اخبار بین الملل ترسی که به رسوایی ختم شد؛ در نقطه مرزی لبنان و فلسطین اشغالی چه اتفاق افتاد؟ پیروزی بایدن در انتخابات چه معنایی برای روسیه خواهد داشت؟ گزارش| شلوغ‌کاری مرزی، سناریوی اسرائیل برای فرار از انتقام حزب‌الله بی‌اعتمادی آمریکایی‌ها به آمار کاخ سفید درباره کرونا مهمترین اخبار تسنیم روحانی: چارچوب اقتصاد کشور به خوبی اداره شده است/وفور وجود دارد گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های دوربرد از عمق زمین تذکر مجلس به وزارت اقتصاد برای حراست از سرمایه مردم در بورس رسانه‌های آمریکا: واشنگتن از بحرانی شدن روابط خود با پکن به شدت آسیب خواهد دید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمران خان اخبار پاکستان عمران خان اخبار پاکستان احزاب اپوزیسیون پاکستان فضل الرحمان عدم همراهی رئیس حزب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»

به گزارش «تابناک» به نقل از فرارو، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • سرکوب دانشگاهیان، نشانه سقوط وجهه دموکراتیک غرب است
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • لاپید به امارات سفر می‌کند
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود