Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: به عنوان یک ورزشکار، نه صرفا یک کشتی‌گیر، برخود لازم دانستم این موضوع را گوشزد کنم که حرف اول و آخر را در ورزش اخلاق و پایبندی به اصول اخلاقی می‌زند. - اخبار ورزشی -

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به حاشیه‌های انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک و مصاحبه انتقادی هادی ساعی علیه حمید سوریان اظهار داشت: حمید سوریان در این سال‌هایی که به کشتی ایران و دنیا معرفی شده علیرغم اینکه پرافتخارترین ورزشکار ایران در تمامی ادروار محسوب می‌شود اما خصوصیت و ویژگی بارز وی، ادب و متانت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نه من و نه هیچ کسی لحظه‌ای را سراغ ندارد که او از دایره ادب خارج شده باشد. بنابراین هم به عنوان قهرمان بلامنازع ورزش ایران و هم شخصیت فوق‌العاده اش باید به او احترام گذاشت.

وی ادامه داد: من اطلاعی از موضوعات مطرح شده در کمیسیون ورزشکاران ندارم. مصاحبه‌ای از بنده خدایی خواندم که اصلا در شأن یک ورزشکار نیست بخواهد اینطور صحبت کند، از آن بدتر اینکه مخاطبش آدم بسیار مودب و افتاده‌ای به اسم سوریان بود. به عنوان یک ورزشکار، نه صرفا یک کشتی‌گیر، برخود لازم دانستم این موضوع را گوشزد کنم که حرف اول و آخر را در ورزش اخلاق و پایبندی به اصول اخلاقی می‌زند، نه مدال و کسب افتخار؛ هرچند که سوریان از این نظر هم سرآمد همه ورزشکاران است.

قهرمان سابق تیم ملی کشتی آزاد به اشاره به واکنشی که در این خصوص در فضای مجازی داشته، تصریح کرد: من کشتی‌گیرم و باید از مظلومیت سوریان که هیچ دفاعی از خودش نکرد، دفاع می‌کردم. اگر عکس حمید سوریان را نمی‌گذاشتم، عکس چه کسی را می‌گذاشتم؟ جورج بست، پل گاسکویین یا مارادونا؟

میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند/ خیلی‌ها دوست داشتند کمیسیون را وارد حاشیه کنند



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی بیشتر بخوانید... ساعی: زشت است که سوریان به دنبال مهره‌چینی در کمیسیون ورزشکاران باشد/ با درخواست و توصیه دوستان ثبت‌نام کردم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ساعی: زشت است که سوریان به دنبال مهره‌چینی در کمیسیون ورزشکاران باشد/ با درخواست و توصیه دوستان ثبت‌نام کردم واژه های کاربردی مرتبط کشتی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ طارمی با بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی تمرین کرد ۲ رونالدو مقابل حریف بعدی یوونتوس بازی نمی‌کند/ پایان کورس کریس و ایموبیله؟ ۳ بازگشت عزت‌اللهی به روستوف وحضور آزمون در فهرست خرید ۹ تیم ۴ CAS اسامی باشگاه‌های خواهان پابرجا ماندن مجازات منچسترسیتی را فاش کرد ۵ شفیعی: خیلی از جوان‌های سایپا به پیراهن تیم ملی می‌رسند/ برای فصل بعد تصمیمی نگرفته‌ام ۶ افشاردوست: نباید در توانایی‌های آلکنو شک کرد/ لهستانی‌ها کاملا با برنامه پیش می‌روند ۷ انصاری‌فرد: هنوز هم شانس کسب سهمیه آسیایی را داریم ۸ سری A | اینتر با پیراهن جدید در سن‌سیرو بر ناپولی غلبه کرد مهمترین اخبار ورزشی میراسماعیلی: از خانواده تکواندو و کشتی خواهش می‌کنم به اختلاف ساعی و سوریان دامن نزنند/ خیلی‌ها دوست داشتند کمیسیون را وارد حاشیه کنند شمسایی: تا به فوتسال برگشتم، پیشنهادها با مبالغ شیک و عجیب آغاز شد/ زور مس سونگون از لحاظ مالی بیشتر از ماست سعیدی: باید عقب‌ماندگی‌های کمیسیون ورزشکاران جبران شود/ با بخشنامه و دستور نمی‌توان همدلی و انسجام ایجاد کرد مشروح رأی کالدرون به باشگاه پرسپولیس رسید مهمترین اخبار تسنیم روحانی: چارچوب اقتصاد کشور به خوبی اداره شده است/وفور وجود دارد گزارش| چرا آمار کرونا در کشور افزایش یافت؟/ از دوراهی سلامت و معیشت تا کلاف سردرگم ماسک و طرح ترافیک دومین روز رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه|حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه اهداف در خلیج‌فارس/ شلیک موشک‌های بالستیک از عمق زمین تذکر مجلس به وزارت اقتصاد برای حراست از سرمایه مردم در بورس رسانه‌های آمریکا: واشنگتن از بحرانی شدن روابط خود با پکن به شدت آسیب خواهد دید درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کمیسیون ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند

ناچو و لوکیتا بیست و پنجمین جام خود با پیراهن رئال مادرید را کسب کردند

طرفداری | با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

لوکا مودریچ و ناچو فرناندز که هر دو از باتجربه‌ترین بازیکنان ترکیب رئال مادرید محسوب می‌شوند، امروز بیست و پنجمین جام خود با این تیم را جشن می‌گیرند. به این ترتیب، آن‌ها با اضافه شدن به کریم بنزما و مارسلو، در صدر فهرست پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید قرار گرفتند. دنی کارواخال نیز با ۲۴ جام، به رتبه دوم این فهرست صعود کرد.

افتخارات ناچو و لوکا مودریچ 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا 5 قهرمانی جام باشگاه‌های جهان ۴ قهرمانی لالیگا ۴ قهرمانی سوپرجام یوفا 2 قهرمانی جام حذفی اسپانیا ۵ قهرمانی سوپرجام اسپانیا پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید بنزما، ناچو، مارسلو و مودریچ در صدر

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت