Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@21:06:18 GMT

دورکاری کارمندان دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۸۹۵۴۲

دورکاری کارمندان دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی از دورکاری کارمندان این دانشگاه در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با شیوع بیماری کرونا و تاکید بر محدودیت تردد و تجمع، در کنار تعطیلی و محدود کردن فعالیت بنگاه‌های اقتصادی، حضور کارکنان در محل کار نیز تغییر کرده  و قرار بر این شده تا بخشی از کارمندان در محل کار حاضر و مابقی دورکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به اینکه شاهد ادامه شرایط اضطرار در بحران کرونا هستیم عیسی کشاورز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: هفته آینده کارمندان این دانشگاه ۲ روز دورکاری دارند. 

همچنین وی گفته روزهای دورکاری پشت سر هم نبوده و حداقل یک روز فاصله دارد و همکاران موظف هستند در زمان دورکاری در دسترس بوده و وظایف خود را انجام دهند در غیر این صورت باید مرخصی گرفته شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعطیلی کرونا دور کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اضافه کرد: تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.  همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید. 

وی تاکید کرد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند. 

باخدا از شهروندان خواست از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.
 

دیگر خبرها

  • چرخش تحول‌آفرین از مقاله‌گرایی غیرهدفمند به پژوهش‌های کاربردی و تقاضامحور
  • تدوین اصول سه گانه در روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق التدریس دانشگاه علمی‌کاربردی
  • اعلام نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد