Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشاور فرهنگی وزیر نفت در پیامی از اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در راستای آگاهی‌بخشی و توسعه فرهنگ زندگی قدردانی کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در متن پیام احمد مجیدی خطاب به سیدابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق آمده است: از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه حضرتعالی و همکاران محترم شورای فرهنگی آن شرکت در توسعه فرهنگ زندگی که در قالب لوح فشرده طعم زندگی تهیه شده تقدیر و تشکر کرده و توفیق روزافزون شما را از درگاه حق مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجیدی همچنین با اشاره به روزهای کرونایی و لزوم آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها افزود: توجه به خانواده‌ها و رفع نیازهای مختلف آنان به‌خصوص در حوزه سلامت و فرهنگ یک ضرورت حیاتی است و بهره‌گیری از توان کارشناسان دینی در تهیه این مجموعه ارزشمند و پخش آن از صداوسیمای استان خراسان ارزش این فعالیت فرهنگی را دوچندان کرده است.
رامین حاتمی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در پیامی جداگانه از اقدام ارزنده فرهنگی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق قدردانی کرد.
لوح فشرده طعم زندگی با هدف توسعه فرهنگ زندگی و با همکاری قرارگاه فرهنگی شرق کشور در بین کارکنان بهره‌برداری نفت و گاز شرق و خانواده‎های آنان توزیع شد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از شرکت‌های تابع نفت مناطق مرکزی ایران است که وظیفه تأمین و تولید گاز مصرفی استان‌های شمالی و شمال شرق کشور را به‌عهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با «عادل کریملی» همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با آذربایجان داریم و به همین خاطر یک ایرانی در آذربایجان و یک آذربایجانی در ایران احساس غربت نمی‌کند.

وی افزود: بنای ما در دولت آیت‌الله رئیسی بازطراحی رابطه فرهنگی با کشور‌های همسایه است. مواضع جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های اخیر تاکید بر حقانیت برادران آذربایجانی بود.

اسماعیلی گفت: تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود. مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با کشور آذربایجان داریم و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود. همچنین آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک سینمایی برگزار کنیم.

اسماعیلی گفت: رییس‌جمهور ایران تاکید دارند هر کار فرهنگی در حوزه همسایگان در بخش‌هایی باشد که کاملاً همراهی و اتفاق نظر متقابل وجود داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اولین جشنواره فیلم‌های سینمایی کشور‌های حاشیه خزر را برگزار کنیم در همین زمینه از شما و سینماگران شما دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • وزیر فرهنگ: فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد