Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی علی رغم اینکه در حوزه عفاف و حجاب آخرین دستگاه است، ولی همواره در تمام حوزه ها خصوصا این موضوع پیشتاز و سرآمد بوده، گفت: با توجه به نوع ماموریت های ناجا، همواره باید سیاست، درایت و هوشمندی سرلوحه کاری کارکنان باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ؛ سردار علیرضا مظاهری در جلسه هیئت پایش رسانه ای  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از عملکرد خوب کارکنان در حوزه ارتقاء نظم و امنیت در سطح استان، اظهار داشت: پلیس وظیفه بسیار خطیر و مهمی دارد و حفاظت و حراست از ارزشهای ناب انقلاب اسلامی به عنوان مهم ترین و اصلی ترین وظیفه، در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ناجا نمی تواند در حوزه دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی بی تفاوت باشد، افزود: گسترش فریضه امر به معروف و نهی از منکر که همیشه جزء مطالبات اصلی مردم عزیز بوده، به صورت مداوم مورد تاکید است. 

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه در حوزه عفاف و حجاب، نیروی انتظامی به گونه ای عمل کرده که تقدیر و تشکر زیادی را از مسئولان و خصوصا مردم عزیز به همراه داشته است، یاد آور شد: پلیس همیشه محکم و با اقتدار و با مدیریت صحیح نه تنها در این حوزه بلکه در تمام ماموریت ها ورود می کند. 

سردار مظاهری ادامه داد: پلیس کماکان با قدرت و در چهارچوب قانون وظیفه خود را انجام می دهد و در راه ارتقاء امنیت پایدار و حراست و حفاظت از ارزشهای انقلاب اسلامی با احدی تعارف ندارد. 

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در برخورد با ارباب رجوع و مردم عزیز، رعایت ادب و احترام همواره مورد تاکید است، تصریح کرد: در برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با اقتدار و قدرت ورود خواهیم کرد. 

سردار مظاهری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی علی رغم اینکه در حوزه عفاف و حجاب آخرین دستگاه است، ولی همواره در تمام حوزه ها خصوصا این موضوع پیشتاز و سرآمد است، گفت: با توجه به نوع ماموریت های ناجا، همواره باید سیاست، درایت و هوشمندی سرلوحه کاری کارکنان باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی سردار مظاهری علیرضا مظاهری نیروی انتظامی خراسان شمالی فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۸۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قم، فاطمه سجادی مسئول جامعه اسلامی واحد خواهران دانشگاه آزاد اسلامی قم در رابطه با فعالیت جامعه اسلامی در دانشگاه آزاد اینگونه بیان کردند:

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد که به اختصار به آن «جاد» هم می‌گوییم تا حد بسیار زیادی در مسئولین دانشگاه و حتی دانشجویان و حتی حوزه سیاست‌گذاری‌های دانشگاه اثرگذار بوده است. این بخشی که خدمتتان عرض کردم در حوزه دانشگاه است و این در صورتی است که تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد در حوزه استان قم و مسائل کشوری نظر، ایده و حتی انتقادات خود را به گوش مسئولین رسانده و باعث تغییر و تحولاتی در این دو بخش شده است.

علاوه بر فعالیت‌های اجرایی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حلقه‌های مطالعاتی و کتاب‌خوانی، اردوهای تشکیلاتی و فعالیت‌هایی که در جهت گرد هم آوردن خواهران و ارتقا آن جمع در جهت مبناهای اعتقادی مانند اردوهای «طرح ولایت» و مباحثه در رابطه با سخنان رهبری و برطرف کردن شبهات و خروج ایده‌ها و راهکارها چه برای شخص افراد حاضر در جمع و چه برای دانشگاه و دانشجویان و چه برای استان و حتی ایده‌های کشوری و انتقال آن به افراد مسئول باشد صورت گرفته است. وی ادامه داد: بسیار تلاش شد که جامعه اسلامی برای دانشجویانی که دغدغه‌مند و دلسوزانه در جهت رفع معضلات بودند معرفی شود و دانشجویانی که برای فعالیت‌های این چنینی رغبت نشان می‌دادند آشنایی انجام شود.

فاطمه سجادی تصریح کرد: برای آشنایی دانشجویان در چند بخش فعالیت‌هایی صورت گرفته است؛ بخشی از فعالیت، معرفی چهره به چهره مجموعه و فعالیت‌های آن بود. معرفی‌ها از طریق کارگاه، حلقه‌های مطالعاتی و اردوهای تشکیلاتی صورت می‌گرفت. معمولا در معرفی، از اساتید کمک گرفته می‌شود که این اساتید از ادوار جاد بودند. امروزه اکثریت همچنان فعال فرهنگی محسوب می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228906 برچسب‌ها تشکل‌های اسلامی

دیگر خبرها

  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید!