Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@19:30:51 GMT

6 طرح «میدون» برای رونق کسب و کار رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۰۰۷۸

6 طرح «میدون» برای رونق کسب و کار رونمایی می‌شود

مسابقه تلویزیونی «میدون» با 6 طرح کسب و کار در زمینه‌های محتلف میزبان مخاطبان شبکه سه سیما می‌شود.

به‌گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی مسابقه «میدون»، مسابقه تلویزیونی «میدون» با 6 طرح کسب و کار در زمینه‌های تجهیزات جانبی خودرو، دستگاه آبیاری، نرم‌افزارهای تشخیص چهره، بازیهای رایانه‌ای، زراعت نوعی چوب و شیوه جدید بسته‌بندی نهم و دهم مرداد ماه میزبان مخاطبان شبکه سه سیما می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قسمت‌های جدید این مسابقه کارآفرینی پنجشنبه و جمعه نهم و دهم مرداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

شرکت‌کنندگان قسمت پنجم این مسابقه شامل معرفی سه طرح جدید با اجرایی متفاوت خواهد بود. اجرای اول این قسمت بر عهده منصوره کریمی است که با معرفی تجهیزات جانبی خودرو، محصولات نوآورانه و ابداعی خود را به داوران ارائه می‌کند.

اجرای دوم را نیز مهدی محرم پور برعهده خواهد داشت. او با دستگاه آبیاری زیرزمینی کشاورزی وارد «میدون» خواهد شد و مدعی است که دستگاه او شیوه نوینی در آبیاری زیرزمینی ارائه می‌دهد.

اجرای سوم نیز بر عهده حمید میرزایی است و این کارآفرین جوان نرم‌افزار تشخیص چهره را به عنوان طرحی جدید برای ایجاد کسب و کار در مسابقه مطرح می کند. او معتقد است از این تکنولوژی می‌توان برای ادارات و بررسی دقیق ورود و خروج کارمندان استفاده کرد.

قسمت ششم مسابقه بزرگ «میدون» از سه اجرا و کارآفرینان جوان دیگر میزبانی خواهد کرد. حبیب داستانی در اجرای اول این قسمت با ارائه بازی های رایانه ای داوران را در معرض ایده و طرح خود قرار می دهد. 

علی اکبر محمدی و حبیب اسماعیلیان با بسته بندی خرمای زاهدی به صحنه «میدون» می‌آیند. این دو کارآفرین، با پیشرفت کسب و کار خود، مدعی هستند کیفیت بهتری نسبت به دیگر رقبا در تولید و بسته بندی خرما ارائه کرده اند.

اجرای سوم این قسمت از برنامه را امیرحسین حاج باقری بر عهده دارد. او با زراعت چوب پالونیا، مدعی است نیاز کشور به چوب برطرف و دو میلیارد دلار ارز نیز ذخیره می‌شود.

مسابقه «میدون» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی پنجشنبه و جمعه شب های هر هفته بعد از اخبار شبانگاهی از شبکه سه سیما پخش می شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: کارآفرینی شبکه سه مسابقه میدون شبکه سه سیما کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران