Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@13:11:29 GMT

حامد همایون از زندگی در دوران کرونا می‌گوید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۰۲۴۳

ساعت 24- حامد همایون خواننده آلبوم «دوباره عشق» از هوادارانش خواست: با رعایت توصیه‌های بهداشتی کمک کنیم تا هر چه زودتر این روزهای سکوت و دوری تمام شود و بار دیگر در کنار هم دوباره از عشق بخوانیم.

حامد همایون خواننده موسیقی پاپ ابراز خرسندی کرد که مردم جامعه نسبت به خطرات این بیماری آگاه تر از قبل شده اند و به عنوان مثال این روزها کمتر کسی را بدون ماسک در خیابان ها و سایر اماکن مشاهده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواننده آلبوم دوباره عشق خاطر نشان کرد که شیوع کرونا بر تمام وجوه زندگی مردم از جمله اقتصاد لطمه های سنگینی وارد کرده است و مشاغل هنری در این میان ضربات مهلکی را متحمل شده اند. اما می‌توان با امید و همت و در کنار هم نجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع کرد و کرونا را شکست داد. امیدورام این روزهای تلخ را هرچه زودتر پشت سر بگذاریم و دوباره عشق را بخوانیم.

این خواننده پاپ در مورد فعالیت‌های هنری خود در این روزهای کرونایی گفت: با شیوع این بیماری هرچند سالن های موسیقی ساکت و خلوت است و شوق دیدار با هوادارانم هر لحظه بیشتر می‌شود اما این سکوت و دوری از صحنه مانع از فعالیت‌های هنری ما نشده و در این مدت مشغول تولید آلبوم موسیقی بودیم. هیچ حسی برای یک هنرمند جایگزین احساس روی صحنه بودن و در مقابل هواداران اجرا کردن نخواهد شد.

حامد همایون درباره برگزاری کنسرت آنلاین در این شرایط گفت: گروه ما بر حسب وظیفه در ایام نوروز و در روزهایی که باید مخاطبان خود را به در خانه ماندن تشویق می‌کردیم و برای تلطیف روحیه مخاطبان خود کاری انجام می‌دادیم در تاریخ هفتم فروردین اقدام به برگزاری کنسرت آنلاین کردیم.

وی ادامه داد: امروز شرایط بگونه ای رقم خورده که معلوم نیست تعطیلی کنسرت‌ها و اجراهای زنده تا چه زمانی تداوم داشته باشد؛ این تعطیلی اجراهای زنده ضررهای هنگفت مالی را برای بسیاری که کنسرت‌ها اصلی ترین محل درآمد و امرار معاش آنهاست وارد کرده است که نوازندگان، صدابرداران، نورپردازان و عوامل اجرایی سالنها و بسیاری دیگر از جمله این افراد هستند. در چنین شرایطی شاید برگزاری کنسرت های آنلاین غیر رایگان تنها راه حل عبور از این بحران اقتصادی باشد که گریبانگیر هنرمندان موسیقی شده است.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حامد همایون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، امیر حسین سمیعی گفت: بوشهر قلب تپنده موسیقی زندگی و حرکت است، که می شود سال های سال در مورد به آن صحبت کرد و راجع به مشکلات آن به صورت اضطراری تر نشست و صحبت کرد و دغدغه ها را شنید و گلایه ها را گوش داد.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: تلاشمان این است که پهنای موارد بوروکراتیک کنار گذاشته شود و بی واسطه با شما صحبت کنیم، ما وافقیم اگر مشکلاتی وجود دارد آمده ایم برای اینکه بشنویم و تمام تلاشمان را به کار ببریم تا مشکلات کاهش پیدا کند.

وی ادامه داد: موسیقی در بوشهر زنده است، همین پویایی و دغدغه مندی که مطرح شد نشان از زنده بودن این شهر در حوزه موسیقی دارد، معتقدم در بوشهر موسیقی برای تمام ابعاد زندگی از جمله کار، سوگ، شادی، حرکت و امید در جامعه در نوع خودش گزینه دارد.

سمیعی یادآور شد: ما تلاش می کنیم که تمام کسانی که در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت دارند نگاه تکریم و محبت به آنها داشته باشیم. تا جایی که قدرت داشته باشیم تلاش خواهیم کرد تا فاصله ما با هنرمندان کمتر شود و درصدد رفع مشکلات و دغدغه شما هستیم، و باید همت کنیم تنش ها را کاهش و ظرفیت های کاری را شناسایی و افزایش دهیم.

وی در خصوص مشکلات سامانه ای مجوزهای موسیقی گفت: ما نمی توانیم همه را با یک چارچوب مقایسه و بررسی نماییم و مشکلات ساختاری و فرایندی دارد که اینگونه مشکلات با همین نشست ها رفع خواهد شد.

وی در مورد سالن های موسیقی و سخت افزار تصریح کرد: باید تلاش کنیم با افزایش امکانات لازم و اساسی زمینه تسهیل اجرای کنسرت توسط شرکت های مجری را در شهرستان ها فراهم کنیم.

سمیعی اضافه نمود: ما باور داریم موسیقی به نشاط اجتماعی کمک می کند و همه تلاشمان این است که فضا را پویاتر کنیم.

وی در خصوص اینکه گروه‌های موسیقی در برخی فصول کم کار یا تعطیل می شوند، گفت: باید در این خصوص چاره اندیشی کرد و ایجاد رویدادهای اجرایی به تناسب آن ایام می تواند تاثیر گذار باشد و اگر در این مسیر موفق نبودیم باید از طریق صندوق هنر دنبال تدبیر و چاره اندیشی و راهکار باشیم.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092840

دیگر خبرها

  • فقط شورای عالی امنیت ملی می‌تواند کنسرت‌ها را لغو کند
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • کنسرت‌های موسیقی در بوشهر هیچ مشکلی برای مجوز ندارند
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!