Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدیان الگو قرار دادن شهدا برای هویت‌بخشی و هدایت جوانان را مهمترین شاخصه طرح «سه شنبه های تکریم» برشمردوگفت: عزت ایران اسلامی مرهون فداکاری خانواده معظم شهداست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان ،«رضا مهدیان» دربرنامه طرح «سه شنبه‌های تکریم» با حضور در منزل شهید«محمد تقی شریعتی» با اشاره به اجرای طرح ابتکاری «سه شنبه‌های تکریم» گفت: خانواده شهدا برای آحاد مردم الگو و صبر آنان درس بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه  مادران وهمسران شهدا درراه انقلاب اسلامي با صبر وشکيبايي خود قدم هاي بزرگي برداشته اند زيرا امروز عزت ايران اسلامي مرهون اين فداکاري است اضافه کرد:خانواده شهدا هیچ انتظاری از هیچ کسی ندارند به جز اینکه مسئولان در خط شهدا گام بردارند.

 

وی تصریح کرد: ارزشمند است که به دیدار خانواده شهید بیاییم و با فضائل شهدا از زبان خانواده آنان بیشتر آشنا شویم، چرا که معتقدم الگویی بالاتر از شهدا نیست و نیاز است جامعه با این الگو‌ها بیشتر آشنا شوند.

 

مهدیان افزود: خانواده معزز شهدا در طول  هشت سال دفاع مقدس در جایگاه مادری و همسری رزمندگان، از حضرت ام البنین(س) در صبر و استقامت بر شهادت عزیزانشان الگو برداری کردند و توانستند بر این دوری صبوری کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرودبا  اشاره به اینکه شهدا راه سعادت، خوشبختی و عاقبت‌بخیری را در پیش گرفتند اظهارداشت: شهدا را باید شفیع قرار دهیم.

 

وی با بیان این مطلب که برگزاری برنامه های فرهنگی وهنری با موضوع دفاع مقدس در اولویت برنامه های این اداره قرار گرفته است افزود:برپایی غرفه کتاب،ورکشاپ های هنری،برنامه های فضای مجازی،مسابقات و...از مهم ترین برنامه های با موضوع دفاع مقدس است که دراین اداره برگزار شد.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: سه شنبه های تکریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است

فاطمه بنی فاطمه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: درک جایگاه و نقش معلم به عنوان مهم‌ترین رکن تأمین سلامت و تعالی آحاد جامعه و عامل تعیین کننده در مسیر رشد و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی به جایگاه معلمان در تربیت نسل ها اشاره کرد و گفت: جایگاه معلمان جایگاهی مقدس، ارزشمند و آرمانی است و آنان که در این مسیر به هدایت نسل جوان مشغولند، انسان هایی والا مقام هستند تا جایی که نقش آنان را با پیامبران برابر دانسته اند.

بنی فاطمه بیان کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم و سالروز شهادت شهید عرصه علم و اندیشه، استاد آیت ا… مرتضی مطهری، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام انسان هایی است که راستی، درستی، صبوری، اخلاق، پاکدستی، خردورزی، دیانت و آزاداندیشی باور و مرام دیرینه آنان است معلمین گرانقدری که تعهد و عشق آنان در آموزش و هدایت دانش آموزان زبانزد است و اعتماد خانواده ها به این قشر، آرامش جامعه را رقم زده است.

مدیر آموزش و پرورش مشگین شهر فرا رسیدن روز معلم را به همه معلمان تبریک گفت و تصریح کرد: صمیمانه ترین درود های خود را نثار جامعه فرهیخته فرهنگیان شهرستان مشگین شهر می‌نمایم. امیدواریم همواره در پرتو عنایات حق تعالی و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، همچون گذشته در راستای ارتقاء علمی، فرهنگی و اخلاقی آینده سازان این مرز و بوم و تربیت نیروهای توانمند و متعهد، کوشا و پویا باشید.

کد خبر 6093688

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • کمک به فقرا به عنوان یک الگو در جامعه نهادینه شود
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد