Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:24:11 GMT

مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار شود

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۰۳۶۲

مراسم محرم و صفر باید سلامت محور برگزار شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یک مراسم سلامت محور داشته باشیم؛ یعنی ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هم جزئی از لوازم عزاداری در سال جاری با توجه به ویروس کرونا محسوب می شود.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان برگزاری مراسم انقلاب شهرستان ورامین، اظهار کرد: می‌توان یک نگاه سطحی انگارانه برای شورا تعریف کرد و یا نقش، ماموریت و رسالت شورا را عمیق و واقع بینانه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در نگاه سطحی که ما متاسفانه شاهد هستیم حتی بعضی از چهره هایی که انتظار نیست با همین نگاه کاملا سطحی به این نهاد و کارکرد آن توجه می کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد فراسازمانی است؛ یعنی مجموعه ای که از نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌ها تشکیل شده و مأموریت، جامعیت و ویژگی‌هایی دارد که همه را دور هم جمع کرده است.

لطفی خاطرنشان کرد: اگر نبود نگاه فرا سازمانی چگونه این شخصیت ها اینگونه می پذیرفتند و دور هم جمع شوند و برای انجام ماموریت تدبیر کنند.

وی بیان کرد: کار اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبلیغ با ریشه قرآنی است؛ تبلیغی که با فتح قله های به یاد ماندنی، مثال زدنی و فراموش نشدنی در مقاطع، بزنگاه ها، پیچ و خم ها و فراز و نشیب های انقلاب در برابر نظام سلطه وجود دارد است و صاحب اصلی و صحنه آفرین واقعی خود مردم هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: وظیفه همه ما در کسوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت مراسم و برنامه های انقلاب است، یعنی کار به دست خود مردم است و تنها مدیریت مراسم با شورا است.

وی گفت: ماموریت اصلی شورای هماهنگی دوری از مسائل جناحی و سیاسی، حاکمیت محوری، حفظ ارزشها و خدمت صادقانه به مردم است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرگز جناحی عمل نکرده است و از هیچ دولت خاص ، حزب و گروه خاصی حمایت نکرده، بلکه با اقتدار روی پای خود ایستاده است؛ مردمی که در ۲۳ تیر ۷۸ جواب دندان شکن دادند ، امروز اجازه توطئه نخواهند داد.

لطفی در پایان سخنان خود افزود: نظام جمهوری اسلامی با تدبیراتی که مسوولین اندیشیده مراسم محرم و صفر را به صورت اقتضایی برگزار خواهد کرد؛ چرا که ما هر چه داریم از محرم و صفر است و باید یک مراسم سلامت محور داشته باشیم؛ یعنی ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هم جزئی از لوازم عزاداری در سال جاری با توجه به ویروس کرونا محسوب می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نصرت الله لطفی محرم و صفر کروناویروس قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد