Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@21:46:07 GMT

۳ آزمون دندانپزشکی و داروسازی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۰۴۲۱

آزمون ملی دندانپزشکی، آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور، آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز ۸ مردادماه در تهران برگزار شد.

به گزارش مهر، آزمون های ملی دندانپزشکی، ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور و ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور امروز چهارشنبه ۸ مردادماه و در سه حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران (مرکز طبی) و مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت الکترونیک و دانشگاه علوم پزشکی ایران بصورت کاغذی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی در آزمون‌های گروه علوم پزشکی افرادی که قبلاً در فرم خود اظهاری بیماری کرونای خود را اعلام کرده‌اند در محل جداگانه‌ای آزمون خواهند داد.

اسامی داوطلبان مبتلا قبل از آزمون به دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد و دانشگاه‌ها موظف هستند پس از برقراری تماس با داوطلب مورد نظر، محل آزمون وی را یک روز قبل از آزمون به داوطلب اعلام کنند و هماهنگی‌های لازم جهت شرکت داوطلب در آزمون و ایجاد محیط ایمن برای سایر داوطلبان انجام شود.

جدول زمانی و آمار داوطلبان آزمون‌های علوم پزشکی

نوع آزمون زمان برگزاری آمار داوطلبان آزمون ملی دندانپزشکی چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ ۲۷۶ نفر آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج کشور چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ ۱۲۳ نفر آزمون ارتقای دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ ۱۳۳ نفر

در مجموع تعداد ۵۳۲ نفر در این سه آزمون شرکت کرده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه آزمون دندانپزشکی داروسازی برگزار حزب الله وام حمایتی مستاجران محمود شایان کمیسیون ماده 100 توسیلیزومب روز عرفه دانش آموختگان داروسازی خارج علوم پزشکی چهارشنبه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد

خاشی مدیر آموزش و پرورش مهرستان گفت: در مرحله اول آزمون سراسری امسال که امروز و فردا جمعه برگزار می‌شود، ۱۳۶۵ داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: این داوطلبان در ۷ حوزه امتحانی و در گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، زبان‌های خارجه و هنر با هم به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • مرحله اول آزمون سراسری در مهرستان برگزار شد
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس