Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@21:23:11 GMT

اعلام علت کشته شدن کارگر معدن کیار

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۰۵۶۰

اعلام علت کشته شدن کارگر معدن کیار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صمت استان ، معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: صبح روز پنجم مردادماه در حالی که کارگران در کارگاه استخراج مشغول تخلیه ماده معدنی بودند، با سقوط یک تکه سنگ بزرگ به سر یکی از کارگران، کارگر حادثه‌دیده بر اثر خونریزی مغزی در محل فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد قاسمی افزود : این کارگر در حالی که مجهز به کلاه ایمنی بوده است ،اما بزرگی و شدت ضربه سنگ به حدی بود که منجر به فوت وی می‌شود.

قاسمی، تعداد کارگران فعال در معدن شهید نیلچیان شهرستان کیار را ۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: در این حادثه به جز کارگر فوت شده، سایر کارگران در صحت و سلامتی قرار دارند و روند فعالیت معدن به جز محوطه کارگاه استخراج، که در آن حادثه رخ داده است، در حالت عادی قرار دارد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی سال‌های گذشته این نخستین حادثه‌ای است که در معادن استان رخ داده است، تصریح کرد: کارشناسان فنی و ناظر هر سه ماه یکبار ایمنی معادن استان را بررسی و ارزیابی می‌کنند تا از وقع حادثه ناشی از نقص ایمنی در این معادن جلوگیری شود.

قاسمی با بیان اینکه معدن شهید نیلچیان، تنها معدن زیرزمینی استان است، افزود: در این معدن سالانه بین ۱۲ تا ۱۵ هزار تن خاک‌نسوز استخراج می‎شود که یکی از معادن بزرگ و مهم استان به شمار می‌رود.

هم اینک ۸۰۰ کارگر در ۹۴ معدن فعال چهارمحال و بختیاری مشغول فعالیت هستند.

48

کد خبر 1415618

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دور برگشت رقابت‌های بسکتبال لیگ امید کشور درشهرکرد
- برگزاری دوره مربیگری فوتسال در چهارمحال و بختیاری

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • جان باختن یک کارگر معدن در استان کرمان
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بردسکن، جزیره گنج دورافتاده خراسان رضوی