Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال گفت: همه چیز پول نیست و نمی‌خواهم برای لژیونر شدن تصمیمی بگیرم که سال اول و آخر بازی‌ام باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد جمشیدی در مورد کار در رده های پایه اظهار داشت: بحث مالی در این کار وجود ندارد و دوست داشتم بتوانم اگر چیزی بلد هستم به نوجوانان و جوانان یاد بدهم. یک سری مشکلاتی را خودم دیده بودم و تقصیر کسی هم نبود و دوست داشتم با تلاش خود به بسکتبال کشور کمک کنم تا بازیکنان بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وقتی یک بازیکن رده جوانان را تمام می‌کند، به رده بزرگسالان رسیده و ناخودآگاه با حدادی، صمد، یخچالی و مشایخی مقایسه و کارش سخت می‌شود، در حالی که تا سال قبل با بازیکن هم سن خودش رقابت می‌کرد،‌  به همین دلیل یک خلا در این میان به وجود می‌آید و باید آن بازیکن در یکی دو سال اول خیلی سخت کار کند که خودش را برساند.

ملی پوش بسکتبال عنوان کرد: متاسفانه در تابستان هم جایی نیست که آنها بازی کنند. چند نفر به تیم ملی می‌رسند و سایر بازیکنان باید بیرون بمانند. از سوی دیگر هم باشگاه‌ها عادت کرده‌اند که دقیقه 90 تیم خود را جمع کنند و همین موضوع مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

*در کارهای پایه‌ای ضعیف هستیم/ برخی حرکات را در بزرگسالان آموختیم!

جمشیدی در مورد اینکه شاخصه های یک مربی رده های پایه چیست، تاکید کرد: کار مربیگری در دنیا آنقدر حرفه ای شده است دیگر یک بازیکن منتظر نمی‌ماند که دوره بازیگری اش تمام شود و بعد از آن به کار مربیگری بپردازد، بلکه از همان ابتدا این کار را هم یاد می‌گیرند. به عنوان مثال مربی فیلادلفیا 35 سالش است.

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، ادامه داد: ما در کارهای پایه کلا ضعف داریم. خود ما و هم دوره ای هایم برخی حرکات را در رده بزرگسالان یاد گرفتیم. مثلا در بزرگسالان دیگر جای این نیست که حرکت  (پیک و رول) را یاد بگیرید. خیلی این مسائل دیر است و باید در رده پایه حل شود.

* همه چیز پول نیست، اما با دلار فعلی هرجای دیگر بازی کنید درآمدتان بیشتر از ایران است

ملی پوش بسکتبال در مورد اینکه به فکر لژیونر شدن است یا خیر، گفت: فعلا چیزی مشخص نیست و باید اگر اتفاقی افتاد آن وقت در موردش صحبت کنیم. با وضعیت فعلی دلار در هر کشور دیگری بازی کنیم درآمدمان بیشتر می‌شود (با خنده). البته همیشه بحث پول نیست. وقتی در فیلیپین بودم، یک زمانی رسید که دیگر نخواستم ادامه دهم و دلیل آن هم بحث کیفیت لیگ آنجا بود که اذیتم می‌کرد. چند سال دیگر قرار است بازی کنیم و نباید تصمیمی بگیرم که سال اول و آخرم باشد.

* تا زنگ خطری نباشد تیم‌ها شروع به جذب بازیکن نمی‌کنند

وی در مورد شرایط لیگ برتر بسکتبال گفت: چون لیگ فصل قبل زود تمام شد فصل بعد هرچه زودتر آغاز شود به نفع ما است. قبلا آبان بود، اما شنیده‌ام مهرماه آغاز می‌شود که خوب است.

جمشیدی در مورد اینکه از اردوهای تیم ها خبری نیست، گفت: متاسفانه از این موضوع ناراحت هستم و تیم‌ها تا زنگ خطری احساس نکنند، شروع به جذب بازیکن نمی‌کنند. شنیدم که یکی دو تیم شروع کرده‌اند، اما کامل نیست.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: ملی پوش بسکتبال محمد جمشیدی زنگ خطر ملی پوش بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در نیمه دوم خوب نبودیم و حتی می‌توان گفت اصلا بازی نکردیم، پیروزی غیر ممکن شد و به بازیکنان استراحت دادیم.

مهران حاتمی پس از شکست تیمش برابر طبیعت تهران در دیدار نخست مرحله نیمه‌نهایی اظهار کرد: در نیمه دوم خوب نبودیم و اواخر کوارتر به نتیجه رسیدیم که به بازیکنان خود استراحت دهیم، چون می‌دانستیم امکان بازگشت به بازی وجود ندارد.

‌وی افزود: می‌توان گفت در نیمه دوم اصلا بسکتبال بازی نکردیم، اشکالات زیادی داشتیم که باید روی آن تمرکز کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: دوشنبه روز دیگری خواهد بود و نمایش بهتری خواهیم داشت. 

سینا فتحی، مربی تیم بسکتبال طبیعت تهران نیز پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اظهار کرد: نیمه اول تمرکز کمتری روی بازی داشتیم، هم در دفاع و هم در حمله این شرایط وجود داشت، حتی در کوارتر نخست که بازی را بردیم به این دلیل بود که ذوب‌آهن از موقعیت‌های خود استفاده نکرد. 

او ادامه داد: در نیمه دوم خیلی آماده بودیم و تمرکز کافی وجود داشت، در مرحله قبل ۵ بازی انجام دادیم و فشار زیادی بر روی تیم وجود داشت اما خوشحالم توانستیم به بازی برگردیم و برنده شویم. 

فتحی تصریح کرد: ما در مرحله قبل در حالی‌ موفق به صعود شدیم که بازی نخست را باخته بودیم، بنابراین برد اول ما در این مرحله با وجود این که بسیار روحیه‌بخش است اما نمی‌تواند تضمین‌کننده صعود باشد. 

مربی تیم طبیعت گفت: باید در بازی‌های بعدی نیز نمایش خوبی را ارائه دهیم، دو تیم در سطحی هستند که بازی در خانه یا خارج از خانه به اندازه‌ای که تصور می‌شود بر روی نتیجه اثرگذار نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA