Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو از تعمیر، بهسازی و تجهیز ۶۱۷ واحد مسکن محرومین با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال در سال جاری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، مهدی خلف خانی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه در این پروژه سازمان منطقه آزاد ماکو مشارکت ۸ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریالی دارد افزود: این مشارکت در راستای محرومیت زدایی و رفع فقر در شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خلف خانی به اقدامات سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: در راستای حفظ و تعالی بخشی به سنت‌های حسنه اسلامی و فرهنگ احسان و انفاق که تامین کننده عمده بخشی از و نیاز‌های حمایتی و عمرانی به قشر ضعیف جامعه محسوب گردیده و در راستای اجرایی نمودن و نهادینه سازی تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و جهت رسیدگی به وضعیت اقتصادی نیازمندان با بهره گیری از فضا‌های موجود در خدمت رسانی به محرومین، اقشار آسیب پذیر و مناطق محروم، این توافق نامه بین سازمان منطقه آزاد ماکو کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو  به توسعه فعالیت‌ها و همکاری‌های متقابل در بهره برداری بهینه از سرمایه‌ها و ظرفیت‌های موجود در استان و به منظور همکاری در خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند در زمینه‌ی خدمات عمرانی، تاکید کرد و افزود: انجام عملیات تعمیر و بهسازی پروژه در شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت به عهده‌ی کمیته امام (ره) بوده و متعهد است پیشرفت پروژه را بصورت ماهانه به سازمان منطقه آزاد ماکو گزارش نماید.

این مسئول با بیان اینکه سال گذشته نیز سازمان منطقه آزاد ماکو در ساخت، تعمیر و بهسازی ۶۰ واحد مسکن محرومین برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی مشارکت داشت افزود: در سال ۹۸ مبلغ ۵ میلیارد ریال نیز برای کمک به احداث ۳۷ واحد مسکن محرومین (طرح مشارکتی امداد و سپاه)، ۴ واحد مسکن ایتام و ۱۹ واحد بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی در راستا ی محرومیت زدایی و رفع فقر در شهرستان‌های ماکو، شوط و پلدشت توسط سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شد.

خلف خانی خاطر نشان ساخت: تعمیر و بهسازی واحد‌های مسکونی محرومان و مددجویان نقش مهمی در راستای محرومیت زدایی و ایمن سازی مسکن افرادی که نمی‌توانند به تعمیر، بهسازی و تجهیز منازل خود بپردازند دارد و اقدام تاثیر ویژه‌ای در ارتقای سطح زیست پذیری، رفاه و زندگی بهتر اقشار آسیب‌پذیر جامعه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهسازی منطقه آزاد ماکو کمیته امداد آذربایجان غربی مسکن محرومین سازمان منطقه آزاد ماکو مسکن محرومین کمیته امداد واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۰۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در اولین گردهمایی فصلی ائمه استان در سال جدید در ماکو گفت: پذیرفتن مسئولیت در نظام مقدس اسلامی یک امانت الهی است که بر دوش مسئولان گذاشته می‌شود.   حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مدیران و مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید قدر فرصت خدمت به مردم را بیشتر بدانند.   وی گفت: مسئولان باید در مقابل مسئولیت خود پاسخگو باشند و این پاسخگو بودن باید در جامعه فرهنگسازی شود.   امام جمعه ماکو هم در این گردهمایی فرصت‌ها رازود گذر اعلام کرد و گفت: باید قدر فرصت‌ها را در جهت خدمت به مردم بدانیم.   حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مسئولیت مهمترین فرصت برای خدمت به مردم است افزود: فرصت خدمت به مردم در واقع امانت الهی است که در برهه‌ای از زمان در اختیار مسئولین قرار می‌دهد که اگر مسئول از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده کند با توجه به سیره عملی ائمه اطهار از عبادات مستحبی نیز اجر و ثواب بالاتری دارد.   وی از همدلی مسئولین در اجرای برنامه‌های فرهنگی خبرداد و گفت: همایش حجاب و عفاف و نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در ماکو برگزار می‌شود   مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو هم در این گردهمایی گفت: علما و ائمه جمعه می‌توانند در تببین اقتصاد مقاومتی و شعار سال نقش ویژه ایفا کنند.   گروسی با تأکید بر اینکه مناطق آزاد نمونه بارز اقتصاد بدون نفت هستند افزود: با کمک ائمه جمعه امیدواریم خدمتی شایسته و در شان مردم استان داشته باشیم و بتوانیم به وظایفمان در قبال شهدا و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم و مردمی کردن اقتصاد موفق عمل نماییم.   گروسی افزود: در سال گذشته صادرات ماکو بیشتر از واردات بوده است و سهمیه کالای همراه مسافر ماکو ۲۳ میلیون دلار بوده است که در میان کل مناطق آزاد کشور کمترین بود.   رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه در تلاشیم بستر سفر را در منطقه آزاد ماکو فراهم کنیم تا مقصد سفر از خارج از کشور به این منطقه تغییر یابد گفت: منطقه آزاد ماکو باید در اقتصاد کشور و استان تأثیر گذار باشد.   وی با اشاره به مثبت بودن تراز تجاری منطقه افزود: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷۶ میلیون دلار صادرات از منطقه صورت گرفته و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار نیز از مسیر منطقه آزاد ماکو صادرات داشتیم.   گروسی از پیشگامی منطقه آزاد ماکودر ایجاد شهرک اقتصاد دانش بنیان طی تفاهم با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور خبر داد و بیان داشت: منطقه آزاد ماکو هدیه نظام به مردم این استان است و باید از این فرصت در رشد اقتصادی استان بهره برد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود