Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:33:07 GMT

وضعیت کرونا در خلخال قرمز شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۷۹۱۱۱۴

وضعیت کرونا در خلخال قرمز شد

دکتر سجاد رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته پذیرش و بستری جدیدی در بیمارستان خلخال نداشتیم، ولی شرایط مخاطره بیماری کرونا در خلخال با توجه به سیر صعودی شمار مبتلایان به کرونا ویروس طی هفته گذشته و هفته جاری نگران‌کننده بوده و وضعیت قرمز خلخال توسط معاونت بهداشت، وزارت بهداشت،‌درمان و آموزش پزشکی در هفتم مرداد بصورت رسمی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: خلخال هفتمین شهرستان استان اردبیل است که وضعیت آن از لحاظ هشدار کرونا قرمز اعلام می‌شود و اعلام این وضعیت در این شهرستان به معنای جدی گرفتن مسائل مربوط به رعایت موارد بهداشتی پیشگیرانه از کرونا توسط مردم همچنین اعمال محدودیت‌های جدید از سوی ستاد مقابله با کرونای خلخال برای پیشگیری از دوام در وضعیت قرمز کرونا است.

وی با بیان اینکه وضعیت قرمز کرونا از آغاز شیوع این بیماری در اسفندماه سال گذشته در کشور و استان اردبیل برای نخستین بار در خلخال اعلام می‌شود، گفت: در صورت نیاز بطور یقین برای خروج از این وضعیت و کنترل بیماری ناچار به اعمال محدودیت‌های جدید اجتماعی برای حفظ سلامتی افراد جامعه هستیم.

دکتر رحیمی با بیان اینکه تعداد بستری جدید در بیمارستان خلخال صفر ، تعداد بیماران ترخیص شده نیز صفر بوده و هم‌اکنون تعداد بیماران بستری در بخش کرونای این مرکز بهداشتی و درمانی پنج نفر است، اظهارداشت: از زمان شیوع کرونا در این شهرستان تاکنون ۳۹۰ نفر به علت ابتلا به بیماری کرونا مثبت از لحاظ آزمایش ویروس در بیمارستان امام خمینی خلخال بستری شده‌اند که از این تعداد ۲۰ نفر جان باخته‌اند.

سیداحمد معصومی ، مسوول ستاد نماز جمعه خلخال نیز گفت: نماز عید سعید قربان روز جمعه این هفته به علت اعلام وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان در مصلای نماز این شهر برگزار نمی‌شود.

او اظهارداشت: تا زمان خروج از وضعیت قرمز نماز جمعه نیز در خلخال اقامه نخواهد شد.

برغم هشدارهای متعدد از سوی دستگاه تامین سلامت خلخال در خصوص بحرانی شدن وضعیت بیماری کرونا در روزهای گذشته شمار گردشگران ،مسافران و میهمانان مستقر در پارک‌ها و اسکان چادری بطور قابل توجهی افزایش یافته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا خلخال استان اردبیل بهداشت و سلامت وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • هشدار زرد هواشناسی برای وضعیت جوی استان قزوین
  • وضعیت رودخانه کردان پس از بارش های شب گذشته
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد