Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رخصی روز چهارشنبه در نشست خبری که در سرسرای کمیته امداد استان کرمانشاه برگزار شد، همچنین از راه اندازی ۱۹ قربانگاه ذبح قربانی در سطح استان خبر داد و افزود: خیرانی که قصد دارند دام های قربانی خود را برای توزیع بین نیازمندان ذبح کنند، می توانند دام  را به این قربانگاه ها تحویل دهند تا تمام مراحل ذبح، بسته بندی گوشت و توزیع آن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در ذبح تمام پروتکل های بهداشتی ویژه کرونا رعایت می شود، اضافه کرد: خیران حتی می توانند قیمت یک دام قربانی یا هر مقداری که می خواهند نذر قربانی بدهند به صورت نقد به شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ کمیته امداد پول واریز کنند تا از طرف آنها و نیت شان دام قربانی خریداری و گوشت آن بین مددجویان زیرپوشش توزیع شود.

رخصی همچنین با اشاره به فشار اقتصادی و وضعیت سخت معیشتی خانواده های نیازمند در این ایام افزود: پایگاه های کمیته امداد در سطح استان برای دریافت نذورات قربانی مردم مستقر هستند و یا افراد می توانند با مراجعه به سایت emdad.ir، شماره گیری کد #۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نسبت به پرداخت نذورات عید قربان اقدام کنند.

او در ادامه آدرس قربانگاه های سطح شهر کرمانشاه را انتهای شهرک دانش، پل ولایت شهرک الهیه، میدان ایثار و میدان آزادی  اعلام کرد.

سبد حمایتی بین خانوار کمیته امداد توزیع می شود

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت دهه ولایت (عید قربان تا عیدغدیرخم) از آغاز رزمایش دوم مواسات و همدلی در استان خبر داد و با اشاره به وضعیت سخت معیشتی اقتصادی مردم در این ایام کرونایی، از خیران و نیکوکاران سخاوتمند کرمانشاهی خواست در رزمایش دوم مواسات و همدلی که از عید قربان تا عید غدیرخم شروع و در ماه های محرم و صفر نیز ادامه خواهد داشت به مانند مرحله اول یار و همراه نیازمندان باشند.

رخصی افزود: در رزمایش اول مواسات و همدلی که به پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری شروع شد؛ مردم خیر و نیک اندیش کرمانشاه ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که از محل این اعتبارات بیش از ۷۰ هزاربسته معیشتی و ۱۸۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان توزیع شد

او همچنین از توزیع بسته های حمایتی ویژه عید غدیر خم بین مددجویان کمیته امداد خبر داد گفت: این بسته‌های حمایتی از محل کمک های مردمی و اعتبارات داخلی کمیته امداد تامین شده است شامل برنج، روغن و مرغ است که از ۱۸ مرداد ماه روز عید غدیرخم به صورت نوبتی و با مراجعه به فروشگاه رفاه توزیع خواهد شد.

۸۰ هزار خانوار با جمعیت ۱۸۴ هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد کرمانشاه است؛ این استان با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان و ۲ هزار ۵۹۵ روستا دارد.

برچسب‌ها عید سعید قربان مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید قربان مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره عید سعید قربان مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد عید قربان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه