Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرجعفریان گفت: طرح ساخت یک هزار و 1700 واحد مسکن ایثارگران یک هفته پس از امضای تفاهم‌نامه فی مابین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان جنوبی، وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، طرح ساخت یک هزار و 1700 واحد مسکن ایثارگران یک هفته پس از امضای تفاهم‌نامه فی مابین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان جنوبی، وارد مرحله اجرایی شد که براساس این تفاهم‌نامه از مجموع ۲۰ هزار مسکن ایثارگران که با همکاری وزارت راه و شهرسازی در سطح کشور ساخته می‌شود، سهم خراسان جنوبی یک هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بمنظور بررسی و تحلیل شیوه نامه مسکن ایثارگران نشستی به ریاست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

احداث ۱۷۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در خراسان جنوبی برای اولین بار 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای اولین بار درخراسان جنوبی  موضوع مسکن جامعه ایثارگری با پیگیری‌های دکتر معتمدیان استاندار محترم خراسان جنوبی و پشتوانه مالی دولت اجرایی می شود،گفت : برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه باید پیگیری جدی و بدون وقفه ای درحوزه های متولی صورت گیرد تا با  تعامل و بر اساس  برنامه زمانبندی ودقیق از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره کل راه و شهرسازی وبنیاد مسکن انقلاب اسلامی بتوان در حداقل زمان ممکن ،تعهدات این طرح را عملیاتی کرد. 

میرجعفریان در این جلسه فرآیند انجام کار را براساس شیوه نامه مشخص و وظایف هر کدام از  دستگاههای  متولی را مشخص کرد که براین اساس مقرر شد:اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان جنوبی موظف شد ظرف مهلت یک هفته نسبت به معرفی واجدین شرایط و معرفی افراد جامعه هدف فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب در تمامی شهرهای استان به اداره کل راه وشهرسازی استان اقدام نماید.

 اداره کل راه وشهرسازی خراسان جنوبی موظف شد پس از دریافت لیست متقاضیان واجد شرایط از سوی بنیاد شهید وامورایثارگران استان ظرف مدت یک هفته وپس از انجام استعلامات لازم ،حائزین شرایط رامشخص نموده وضمن اعلام به بنیادشهیدو امورایثارگران استان نسبت به تامین و تخصیص زمین در شهرهای استان به تعداد مورد نیاز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام نماید.

 بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان بعنوان مدیریت راهبردی این پروژه موظف شدپس از تخصیص زمین به تعداد مورد نیاز درشهرهای استان از طرف اداره کل راه وشهرسازی حداکثر ظرف مدت یکماه فاز اجرایی پروژه را آغاز و بمنظور آزادسازی منابع مالی متناسب با پیشرفت فیزیکی مراتب را به بنیاد شهید وامورایثارگران استان اعلام تا اقدام لازم صورت پذیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه ایثارگران احداث بنیاد شهید و امور ایثارگران مسکن انقلاب اسلامی مسکن ایثارگران اداره کل راه خراسان جنوبی یک هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام