Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خبرگزاری یونهاپ روز چهارشنبه گزارش کرد به دنبال نخستین صادرات کالاهای پزشکی کره جنوبی به تهران در ماه مه سال جاری پس از دریافت معافیت تحریم از ایالات متحده آمریکا، مقامات سئول قرار است امروز چهارشنبه در مورد گسترش تجارت بشردوستانه مانند صادرات دارو مذاکراتی را به صورت آنلاین با ایران انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وزارت خارجه کره جنوبی در بیانیه ای اعلام کرد: این مذاکرات بر روی چگونگی مطابقت تقاضای ایران برای دارو و تجهیزات پزشکی با آنچه صادرکنندگان کره جنوبی ارائه می دهند، متمرکز خواهد شد.

  «لی سئونگ هو»  معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی در امور اقتصادی،  این مذاکرات را به نیابت از مسئولان سایر وزارتخانه ها و آژانس های تجاری کره رهبری خواهد کرد.

 بر اساس این گزارش از جمله مقامات ایرانی که در این نشست شرکت می کنند رئیس سازمان غذا و دارو و مقامات بانک مرکزی خواهند بود.

این خبر تکمیل می شود... 

منبع: خبرگزاری رسمی یونهاپ برچسب‌ها صادرات دارو ایالات متحده آمریکا سئول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صادرات دارو ایالات متحده آمریکا سئول صادرات دارو ایالات متحده آمریکا سئول کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۷۹۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، وزارت بهداشت فلسطین امروز دوشنبه درباره وضعیت بحرانی دارو و تجهیزات پزشکی در نوار غزه هشدار داد.

در بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در این باره آمده است: با آغاز فصل گرما مخازن و انبارهای دارو و تجهیزات پزشکی در کل نوار غزه به دلیل کمبود سوخت برای راه اندازی تجهیزات سرمایشی، وضعیت بغرنجی پیدا کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: با توجه به گرمای شدید هوا، داروها در معرض خطر فاسد شدن قرار گرفته و برای رفع این مساله باید واردات سوخت به نوار غزه در اسرع وقت انجام شود.

وزارت بهداشت فلسطین در پایان از نهادهای بین المللی و بشردوستانه درخواست کرده است که به سرعت در این موضوع وارد عمل شده و از وقوع بحران دارویی در غزه جلوگیری کنند.

کد خبر 6092113 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات